Welkom

  • Beheerder discussie platform

    Hartelijk welkom op het discussieplatform van de Alternatieve geneeswijzen pagina.

    De bezoekers van de alternatieve geneeswijzenpagina bestaat uit belangstellenden, patienten, hulpverleners en therapeuten.

    Deze plek is dan ook een uitgelezen plaats voor het stellen van uw vraag of het reageren op vragen van anderen.

    Wij hopen dat dit platform in een behoefte zal voorzien,

    Vriendelijke groet,

    De Beheerder

  • Dick J. Heusinkveld

    Goede morgen.

    Ik zit met twee problemen en ik hoop dat iemand mij daar antwoord op kan geven.

    Ik heb in mijn praktjk een pate die chronisch last heeft van aanvallen van warmte en kou.

    Op het ene moment ligt ze te klappertanden van de kou onder 3 dekens en het volgende moment kan ze haast niets over hebben van de warmte.

    Dit heeft ze al jaren, ook al vvor de geboorte van haar drie kinderen.

    Nu heeft ze sinds anderhalf jaar last van ME verschijnselen en is daar mee bekend bij de neuroloog die haar dit etiketje opgelakt heeft. Tot nu toe behandel ik haar middels magnetiseren en verder zit ze in een rehabilitatie schema van een revalidatiecentrum om weer aan het werk te kunnen gaan.

    Mijn behandelingen gewven haar weer meer energie en ik zou het een en ander gaarne ondersteund willen zien middels fyto/homeo therapie.

    een ander probleem is een vrouw waarvan haar ziektebeeld maar bekend zijn bij twee gevallen in de wereld.

    Sinds een paar jaar heeft deze dame een vasculitis in de perifere varen, met name in de benen en armen.

    Ten gevolge van die ontsteking kreg zij last van doof/koud/dood gevoel in haar bene en armen waar tot gevolg had dat ze klapvoeten had, groot risico liep wonden op te lopen e.d.

    Middels hoge dosis corticosteroiden, coagulantia en tensiregulatoren is er een herstekfase ingetreden en zie het typische vollemaansgezicht langzamerhand verdwijnen.

    Dat deze ziekte slopend is zal U ongetwijfeld niet verbazen en deze dame is danook chronisch vermoeid.

    Middels magnetisme is er weer meer energie toegevoegd en is ze instaat weer en redelijk leven te lijden.

    Heeft iemand hier ervaringen mee en weet iemand raad ter ondersteuning van dit herstelproces.

    Namens mijn kliemnten alvast hartelijk dank

  • Dick J. Heusinkveld

    Goede morgen.

    Ik zit met twee problemen en ik hoop dat iemand mij daar antwoord op kan geven.

    Ik heb in mijn praktjk een pate die chronisch last heeft van aanvallen van warmte en kou.

    Op het ene moment ligt ze te klappertanden van de kou onder 3 dekens en het volgende moment kan ze haast niets over hebben van de warmte.

    Dit heeft ze al jaren, ook al vvor de geboorte van haar drie kinderen.

    Nu heeft ze sinds anderhalf jaar last van ME verschijnselen en is daar mee bekend bij de neuroloog die haar dit etiketje opgelakt heeft. Tot nu toe behandel ik haar middels magnetiseren en verder zit ze in een rehabilitatie schema van een revalidatiecentrum om weer aan het werk te kunnen gaan.

    Mijn behandelingen gewven haar weer meer energie en ik zou het een en ander gaarne ondersteund willen zien middels fyto/homeo therapie.

    een ander probleem is een vrouw waarvan haar ziektebeeld maar bekend zijn bij twee gevallen in de wereld.

    Sinds een paar jaar heeft deze dame een vasculitis in de perifere varen, met name in de benen en armen.

    Ten gevolge van die ontsteking kreg zij last van doof/koud/dood gevoel in haar bene en armen waar tot gevolg had dat ze klapvoeten had, groot risico liep wonden op te lopen e.d.

    Middels hoge dosis corticosteroiden, coagulantia en tensiregulatoren is er een herstekfase ingetreden en zie het typische vollemaansgezicht langzamerhand verdwijnen.

    Dat deze ziekte slopend is zal U ongetwijfeld niet verbazen en deze dame is danook chronisch vermoeid.

    Middels magnetisme is er weer meer energie toegevoegd en is ze instaat weer en redelijk leven te lijden.

    Heeft iemand hier ervaringen mee en weet iemand raad ter ondersteuning van dit herstelproces.

    Namens mijn kliemnten alvast hartelijk dank

  • mirian

    Beste Dick,

    Ik vind het heel moeilijk om zo jouw vragen te beantwoorden omdat het vele oorzaken kan hebben. Ik het tweede “geval” heb ik ernstig het gevoel dat deze pate SLE-achtige verschijnselen heeft. Welke onderzoeken zijn er bij haar gedaan? I.i.g. heb ik goede resultaten met de middelen van DNH research met name de Infecta, Protexa en het coll. Silver. Echter ik meet mijn patienten altijd eerst door (VEGA-test). Uiteraard ben ik bereid om ook jouw patienten te meten. De behandeling zou dan onder jouw vlag verder kunnen gebeuren o.i.d. Laat me maar weten als ik iets voor je zou kunnen doen. Anders i.i.g. veel succes!

    Vr. groet, Mirian.

    p.s. Op de therapeutenvakbeurs 11 en 12 november worden er door DNH research lezingen gegeven over moeilijk behandelbare infecties e.d.

  • Dick J. Heusinkveld

    Lieve Mirjam.

    Het heeft even geduurd voor dat ik kon antwootrden, maar ik ben er desondanks blij met je antwoord.

    ik zal het mijn kliente voorleggen en wie weet meld ik me weer.

    Bedankt