candida

  • Ellen

    hallo

    Heeft er iemand positieve ervaringen om zeer vaak terugkerende candida met behulp met alternatieve geneeswijze goed tot zeer goed te behandelen,hoe,wat waar,wie,heb alle reguliere behandelingen en voorzorgsmaatregelen getroffen.

    Gr Ellen

  • jolanda monde

    Ik heb goede ervaringen met een heel streng dieet.

    Geen suiker, gist, alcohol, koffie, zwarte thee, koolzuurhoudende dranken, gewone zuivel, alleen biogarde, geit en schaap, geen champignons en aanverwante artikelen.

    Alleen zuur fruit: grapefruits, wat zuurdere appels, citroen en bessen.

    Geen azijn. Zo vers mogelijk eten.

    Alles wat een rottingsproces aangaat laten staan.

    Het is een moeilijk vol te houden dieet, maar werkt uitstekend.Er zijn wel

    homeopatische middelen (ik geloof kruidnagel) die je ook zou kunnen gebruiken,

    maar dat dieet moet je zonder meer doen. Er is een goed kookboek van Renate

    Dorrestein, “Het heden ik”-kookboek. Daar staat veel in om ook nog lekkere dingen te kunnen eten.

  • Hans Jongsma.

    Hallo Ellen.

    Ik denk Ellen dat die ziekte heel goed is tebehandelen met hypno en regressie therapie, en waarom omdat het steeds weer terug keert het kan zijn dat er problemen zijn ontstaan die niet goed verwerkt zijn, in dit leven of vorige levens. Ik ben hypnotherapeut en regressie therapeut o.a als magnitiseur zou ik het niet weten omdat ik daar nog geen ervaring mee heb.In de hypnotherapie ga ik terug naar een tijd dat ze die ziekte nog niet hadden, zo kun je ontdekken wat de oorzaak daarvan is geweest en alsnog het probleem te laten verwerken. Ik hoop Ellen dat je hier wat mee kan doen.

    De H.G.Hans

  • Paul

    Gewoon behandelen met Daktarin creme. Zonder al dat gedonderjaag met extreme leefwijze. Je bent er zo van af.

  • Renée

    Dag Ellen,

    Als ex-candida patient kan ik je aanraden wat Jolanda ook heeft geantwoord. Dit dieet is heel goed en moet wel streng worden gevolgd. Daarbij is het belangrijk om goede voedseladditieven te slikken. Ik ben behandeld door een arts in Den Bosch van de Sint Janskliniek. Zij heeft me het dieet voorgeschreven en ook de additieven.

    Verder is het goed om naderhand naar een INTEGRA en NEI therapeut te gaan om je energie weer op peil te brengen.

    Je kunt er zondermeer beter van worden! Ik had zelf de hoop al bijna opgegeven, maar ben nu kerngezond.

    Veel succes,

    Renée