ziek door straling?

  • kreeftje

    Sinds ik mijn huidige woning woon (nieuwbouwwoning) heb ik diverse onverklaarbare gezondheidsklachten, zoals duizeligheid, kortademigheid, weinig energie etc.

    Nu heb ik gehoord dat dit van straling kan komen.

    Benzoliet, een soort zeezout, zou deze straling kunnen neutraliseren?

    Wie heeft hier ervaring mee?

  • emmering

    Neen. Het komt niet door straling. Volkomen onmogelijk. Advies: neem natuurkundeles. Wel is het zo dat nieuwbouwhuizen vaak zo goed geisoleerd zijn dat ze absoluut niet meer doortochten. Ook al zijn ze schoner dan oude huizen, het stof blijft langer hangen. Stofzuigen met de ramen open dus. Heel, heel erg soms is er ergens in huis een schimmel die sporen vrijlaat. Waarschijnlijk heeft het niks met het huis te maken.

  • yoska

    ik denk dat het erg makkelijk is om te zeggen dat het niet door het huis komt, ik ken wel meer mensen die last hebben straling in het huis. Ik zeg niet dat het zo is, die straling, maar zeggen dat iemand maar natuurkundelessen moet gaan volgen is wel erg makkelijk. Ik zou adviseren een wichelroedeloper te raadplegen.

  • Wendy

    Een wichelroedeloper??

    Neem toch maar natuurkunde lessen.

    Dat is goedkoper en weet je zeker dat je niet in de maling wordt genomen door een gladjakker.

    Een bewijs voor wichelroedelopen is NOOIT geleverd, maar wel intensief onderzocht. Mag dus gerust verwezen worden naar het land der fabeltjes.