Magnetiseren mijn genezing?

  • Janette

    Ik heb bij de bevalling van mijn zoon, nu 2 jaar geleden, mijn stuitje/staartbeentje zwaar gekneusd en daar nu nog steeds hinder/last van.

    Zou magnetiseren mijn ‘redding’ kunnen zijn? Of zijn er nog andere alternatieve geneeswijzen denkbaar?

    Waar moet ik op letten als ik op zoek wil naar een goede magnetiseur?

    Ik woon in Assen.

    Bedankt alvast,

    Janette

  • Hans.

    Hallo Janette.

    Wat je vraag betreft over het magnetiseren van je stuitje, ik weet dat het heel goed zou zijn het te laten doen,ook het massren is heel goed. De combinatie van die twee zowel het magnetisere als het masseren zijn twee therapiën die heel goed opelkaar aan sluiten en waar om door het toevoegen van energie ontstaat er weer meer weerstand, meer kracht voor genezing en het maseren om die spieren die aan het stuitje weer soepel te maken. Dus probeer een magnetiseur te vinden die ook heeeeeeeeeeeeeeeel goed kan masseren en die wienig geld vraagt. Mocht je meer willen weten kan je mij op mijn e-mail vragen zoveel als je wilt Ik wens je sterkte en de

    H.G.Hans.

  • anoniem

    Hoi Janette

    Ik zou je willen adviseren goed uit te zoeken wat magnetiseren precies is. Je laat je in met het bovennatuurlijke. Dat heeft dus betrekking op je geest. En wat heb je eraan om je lichaam te winnen als je geest verliest? Mensen die naar alternatieve genezers gaan, geven vaak aan dat ze er andere klachten voor terug hebben gekregen of depressief zijn geworden. De alternatieve geneeswijzen komen vaak voort uit oosterse godsdiensten. Deze godsdiensten gaan veelal om geesten en goden die daadwerkelijk bestaan, maar niet veel goeds voor hebben met de mens. Je kunt vaak wel zeggen, nou dan geloof ik gewoon niet in die geesten, maar zo werkt het helaas niet. Zij zorgen voor de genezende kracht. De genezers zeggen zelf vaak dat wat ze doen wetenschappelijk is. Dat is echter niet waar. Hun geneeswijze is emperisch bewezen succesvol te zijn, echter niet wetenschappelijk. Wil je meer weten, kun je vragen naar m'n email. Veel beterschap!

  • Charita

    Wat een slap gelul zeg,sorry anoniempje, wat doe je dan op deze site, om iedereen te beschermen tegen alternatieve geneeswijzen?

    Ik ‘magnetiseer’ mijn dochter ook wel als ze buikpijn heeft,het helpt.Ik heb geen contacten met doden of geesten.Het komt uit mezelf en uit het universum (of god zoals je wilt) waar ik dan mee in verbinding sta,wij allen trouwens.Iedereen kan dit.Ik kan natuurlijk niet wat een magnetiseur kan omdat ik het niet ontwikkeld heb maar dit zit in iedereen als we ons ervoor open stellen.

    Charita.

  • S.H.M.v.d.Akker

    Nee. absoluut niet……Ik spreek uit ervaring…..Op je stuuitje vallen is hetzelfde als een whiplass ..Het heeft zijn tyd nodig om te herstellen. Wat in jouw geval een magnetiseur doet,is het geloof van jou …zoals die ander verklaarde over zijn dochter. Hij kon haar helpen. Hij gaf even PERSOONLIJKE AAANDACHT AAN DE PERSOON.Dat stelt gerust wat heel menselijk is. begrip opbrengen voor hetgeen waar jij mee zit.Dit Heeft absoluut niets te maken met paranormale genezen…Lees het goed. Dit hoef je ook niet te ontwikkelen. Ieder mens die de tyd en aandacht neemt voor een ander is in wezen een paranormaal genezer. Het luisterende oor.De beste houden er geen praktyk op na…..

    Paranormaal genezers maken misbruik van een andermans gevoelens.Iemand die zichzelf waardig voelt als mens.Kan een paranormaalgenezer zijn maar zal daar nooit de intentie inleggen.als beroep.Hij neemt de mensen die hij onderweg tegen komt even mee .praat er mee.en gaat dan weer verder op zijn eigen weg.

  • Aanhanger

    Ben jij wel eens echt ziek geweest ? Je weet niet waar je over praat.

    Ik denk dat jij ze al ziet vliegen.