Bach bloesemtherapie

  • marijke

    Wie heeft ervaringen met de Bach bloesemtherapie, met name op het gebied van lusteloosheid, moedeloosheid, onzekerheid, gebrek aan zelfvertrouwen e.d.?

    Ik vraag dit voor een vriend van mij, toen ik laatst een foldertje hierover las dacht ik dat het misschien iets voor hem zou zijn, maar ik wil zo graag van mensen die het kennen horen of en hoe het werkt.

    Vast bedankt,

    marijke

  • karin

    Hoi Marijke, er is veel te vinden over de bach bloesemtherapie op internet en ook in de bibliotheek.

    Op de site ww.bach-remedies.nl is onder andere informatie te vinden en hier is ook een lijst te vinden van mensen die er ervaring mee hebben. Succes

    Karin

  • Frank

    Een vriendin van mij!

    Ze was overspannen, en kreeg daar een mix voor. In plaats van dat het kalmerend werkte, ging ze na het nemen van de druppeltjes helemaal door het lint.

    Commentaar van degene die het haar had verstrekt: “Kan gebeuren! Ik geloof dat ik je maar naar het Riagg doorverwijs”.

    Wellicht zat je niet op zo'n reactie te wachten, maar ik wil hem je toch absoluut niet onthouden.

    Als je het nou toch op het alternatieve pad wilt zoeken: probeer een ginseng D1 van Vogel (30 piek / 50cc) of euloterococcus D1 van Vogel (3 x daags 10-15 druppels) (21,50 50cc). Of psychotonin van Steigerwald. Dosering ken ik niet uit mijn hoofd. Steigerwald is het goedkoopst, kost ca. 18 piek. Dit zijn dus fytotherapeutica, met in principe genoeg plantenextract om theoretisch werkzaam te zijn.

    Succes!

    Frank

  • Miles

    nks for sharing the article, and more importantly, your personal experience mindfully using our emotions as data about our inner state and knowing when it’s better to de-e https://shareit.onl/ scalate by taking a time out are great tools. Appreciate you reading and sharing your story since I can certainly relate and I think others can to

  • Audrey

    In the survival horror game the backrooms, you can explore a variety of settings, hallways, levels, and pretty much everything else you can think of. A legend that is frequently circulated online served as the inspiration for the game.

  • clamb

    I learned a lot from your blog, and you can learn more about older video games to have more engaging experiences. I look forward to playing with you in the past! quordle