ontsteking oorbelgaatjes

  • Elly

    Hallo, wie helpt mij?

    Al jaren heb ik oorbelgaatjes en opeens zijn die gaatjes- al maanden- ontstoken.

    Sterilon, echinaforce, alcohol helpen niet. In tetreciclyne heb ik geen zin. Wie weet een middel om mij van die ontsteking af te helpen.

    Vast bedankt, Elly.

  • Hans.

    Hallo Elly, ik heb in de boeken gekeken over je oorbelgaatjes, maar ik kon er niets over vinden, nu blijkt het wel dat als je geen diep contact met je diepste zelf hebt, onvoldoende vertrouwen in je intuïtie, en niet luisterd naar je inerlijke wijsheid maar wel naar de kana-

    len in je omgeving, waardoor je vervreemdt van je zelf en niet meer weet wat waar is of niet?Mischien wil je iets meer over je zelf vert-

    len. Wat ik net geschreven heb, gaat over ooraandoeningen in het algemeen,Sterkte en de H.G.Hans

  • Elly

    Beste Hans, bedankt voor je reactie. Voor zover ik weet is mijn innerlijk behoorlijk in orde. De binnenkant van het oor is iets anders dan het stukje oorlel. Eventueel kunnen er wel meridianen doorgeprikt zijn, maar miljoenen mensen hebben gaatjes in hun oren, die zitten toch ook gewoon lekker in hun vel? Ik denk dat ik het toch ergens anders in moet zoeken. Fijn dat je “meeleeft”. Groeten terug, Elly

  • corine

    Beste Elly,

    Probeer eens calendula spray, werkt bij mij heel goed. Kun je gewoon bij de drogist kopen.

    Succes,

    Corine

  • Bea (Amsterdam)

    Hoi Elly,

    Er bestaat een middel collidaal zilver en dat is en nauurlijk antibioticum maar niemand heeft er patent op,dus niemand verdiend er aan en anders konden artsen en apotheken wel bijna opdoeken.Dus niemand vertelt dat dit bestaat.Maar dit middel is al zeer oud en helpt tegen allerlei ontstekingen en ook bv tegen exceem,verkoudheden en tegen echt een heleboel aandoeningen.Het geeft geen bijwerkingen.Het is wat moeilijk te krijgen maar het is echt een wondermiddel.Ik zou zeggen kijk de site er eens op na www.zilverwater.nl of zoek onder de naam colloidaal zilver.

    Groetjes Charita.

  • Charita

    Hoi Elly,

    Er bestaat een middel collidaal zilver en dat is en nauurlijk antibioticum maar niemand heeft er patent op,dus niemand verdiend er aan en anders konden artsen en apotheken wel bijna opdoeken.Dus niemand vertelt dat dit bestaat.Maar dit middel is al zeer oud en helpt tegen allerlei ontstekingen en ook bv tegen exceem,verkoudheden en tegen echt een heleboel aandoeningen.Het geeft geen bijwerkingen.Het is wat moeilijk te krijgen maar het is echt een wondermiddel.Ik zou zeggen kijk de site er eens op na www.zilverwater.nl of zoek onder de naam colloidaal zilver.

    Groetjes Charita.

  • Elly

    Dank je wel voor je reactie. De site is inmiddels opgezocht en ik heb informatie gevraagd. Groetjes, Elly