giardiaparasieten

  • Joan

    Mijn twee katten hebben waarschijnlijk last van Giardiaparasieten. Kan iemand mij vertellen hoe ze dat oplopen, of het besmettelijk is voor andere dieren of mensen en of ze nog op een andere manier hier tegen te behandelen zijn dan op de reguliere geneeswijze???

    Esther

  • Frank

    Beste Joan,

    Beetje laat deze reactie. Bij mensen moord je de giardia parasiet doorgaans uit met de antibiotica tinidazol of metronidazol. Bij katten misschien ook? De dierenarts zal het wel weten.

    Overigens:

    Wat blijft het stil met de reacties van de alternatieve genezers….

    Geen prikkelbare darm, vage virussen of vage schimmels in de buik!

    Eindelijk eens een kwaal die echt oorzakelijk verholpen moet worden. Dat heeft iedereen hier natuurlijk dondersgoed door! Hier helpt geen magnetisme, homeopathie, bachbloesem of andere vage therapie.

    Frank

  • Joan

    Hoi Frank

    Ook erg laat deze reactie,maar soms kijk je terug en ontdek je dit soort reacties.

    Weet je eigenlijk is niets een wondermiddel regulier of alternatief,daarom zou het elkaar aan kunnen vullen.Ik ben absoluut tegen verboden in het regulier of alternatief.Ook ben ik tegen personen die van de daken schreeuwen hoe goed ze zijn,want wat is goed.Kijk in het reguliere de ene operatie lukt terwijl de zelfde operatie anders uitpakt bij een ander persoon,neem nou medicijnen daar reageren mensen allemaal verschilend op,een heftig ander niets

    Zo is het ook in het alternatief gebeuren,nij de een werkt het bij de ander niet.

    Groetjes joan

    Ps de katten zijn weer opgeknapt zonder medicijnen wonderlijk toch

  • Charita

    Hoi Joan,

    Ik hoop voor je dat ze niet terugkomen.Mijn katten hadden ook steeds wat ook een bepaalde parasiet en ik geef ze Colloïdaal Zilver,dat is een oud en vergeten anti-biotisch middel.Niemand heeft hier patent op dus niemand verdient hieraan of heeft hier belang bij dat dit in de handel is.Maar het werkt waanzinnig en niet alleen voor katten ook mensen hebben hier baat bij.Het is dodelijk voor alle lichaamsvreemde micro-organismen en is werkzaam tegen tal van infecties door schimmels,bacterieen en virussen.Zie de site www.zilverwater.nl of zoek onder colloïdaal zilver.Wij hoeven in ieder geval voor weinig nog naar de dokter.

    Groetjes Charita.