Paranormaal genezer helpt bij stress?

  • Dennis

    Ik ben nu een jaar overspannen en gebruik sinds kort Seroxat.Ik heb veel last van

    nervositeit op mn werk en gespannenheid(versnelde hartslag,zweethanden,duizeligheid)Nu heb ik gehoord dat een paranormaal genezer hierbij kan helpen,is dit waar?hoe werkt dat dan?Waar kan ik daar informatie over inwinnen?Vast bedankt!

  • Joan

    Hoi Dennis

    Inderdaad kan een magnetiseur je ondersteunen met je klachten,het is echter geen wondermiddel.je kan op de alternatieve pag zoeken of er iemand bij jou in de omgeving woond.Maak een lijstje van wat je wilt weten laat je niet allerlei behandelingen aanpraten.De gewoonte is zes behandelingen en dan evalueren of er wat veranderd is.Succes.

  • Hans.

    Inderdaad Dennis kan een paranormaal genezer of een magnetiseur je helpen met je probleem en je er vanaf helpen. En hoe dat in zijn werk gaat,hij zal proberen die plekken te ontspannen door met een bepaalde energie stroom de spanning te ontspannen en tevens te versterken met nieuwe energie, mischien gaat hij of zij wel een gesprekje met je aan van het hoe en het waarom die gespannenheid is ontstaan, het kan nooit geen kwaad.Verder veel sterkte en de H.G.Hans.