aanvraag

  • mireille

    Hallo allemaal,

    Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is mireille en ik ben studente aan de school voor journalistiek in Tilburg. Voor deze opleiding zijn we bezig met een tv-magazine. Dit magazine heeft als onderwerp “Beter worden”. Als tak hebben we ook alternatieve geneeswijzen. Nu zijn we nog op zoek naar een patient die te maken heeft gehad met alternatieve geneeswijzen en daar een oordeel over heeft (positief of negatief). Als jij zin hebt om een studio van binnen te bekijken en te voelen hoe het is om aan een discussie voor de camera mee te doen, mail me dan. Het magazine wordt alleen binnen de school uitgezonden.

    Mireille Geldof

    School voor journalistiek / Fontys Hogeschool Journalistiek

    Prof.Gimbrerelaan

    Tilburg

    Interesse: Secretagenda@dolfijn.nl

  • Hans.

    Hallo Mirellle.

    Hoe komt het toch dat je geen reakties krijgt, ik vind het helemaal geen rare vraag en waarom je geen reaktie krijgt weet ik niet misschien zijn te toch nog bang, ik weet dat er genoeg mensen zijn met goede ervaringen en er wordt niet gereageerd vreemt. Dus daar dacht ik over na, ik ben zelf magnetiseur en heb een voorstel. Let op stel je voor dat jij met een paar klasgenoten en wat er verder nog nodig is richting Enkhuizen zou komen en dat een van jou klas genoten een behandeling zou willen mee maken, ik kan je verzekeren dat het ongevaarlijk is, de gene die het ondergaat wordt er beslist beter van, je zit er zelf met je neus boven op, je kan gelijk vragen stellen en als je behoefte hebt mag je het zelf ook voelen. Dat betekent dus dat ik je graag helpen wil, je hebt gelijk twee vliegen in een klap een kliënt en een magnetiseur. Als je wilt reageren of er meer over willen weten mag je mij regelrecht e-mailen mijn adres is hans.jongsma@12move.nl Ik wens je verder het beste met wat je wil berijken en veel gezongheid. De H.G.Hans