Intuïtieve healing

  • Bea (Amsterdam)

    Pijnklachten,psychische klachten,maar ook behoefte aan verandering of geïnteresseerd in spirituele ontwikkeling.Ieder mens is uniek,dus ook onze behoeftes,wensen en verlangens verschillen.De behandelingen zijn dan ook zeer persoonlijk,helemaal op jou toegespitst.Hierbij maak ik gebruik van mijn intuïtie en tevens stel ik mij open om informatie van buitenaf te ontvangen.Verder zal creativiteit een rol spelen.Als je belangstelling hebt kun je me mailen.

  • Barf

    Hoe moet je dit lezen?

    Pijnklachten,psychische klachten,maar ook behoefte aan verandering of geïnteresseerd in spirituele ontwikkeling.

    Ieder mens is uniek,dus ook onze behoeftes,wensen en verlangens verschillen.De behandelingen zijn dan ook zeer persoonlijk,helemaal op jou toegespitst.

    Hierbij maak ik gebruik van mijn intuïtie en tevens stel ik mij open om informatie van buitenaf te ontvangen.Verder zal creativiteit een rol spelen.

    Als je belangstelling hebt kun je me mailen.

  • Hans.

    Hallo Barf.

    Dat jij Barf niet in Inuïtive healing gelooft is nog tot daar aan toe, en mischien ben jij nog nooit dood ziek geweest, dus ook niet weet wat het is om dood ziek te zijn, het nooit nodig gehad te hebben, ook niet weet wat het precies is wat het allemaal betekend waar Bea over schrijft, vind ik het erg en erg dom dat je je op die manier uitlaat, je verteld niets over je zelf krijg je dus ook niet kretiek, mooi gemakkelijk.Dat het vaak als enig red middel is voor mensen die uitgedoktert zijn dat dringt niet tot je door, heb je ook nagedacht dat heren doktoren je gewoon dood laten gaan en je als lastig patiënt betietelen als ze niets meer met je kunnen beginnen, dat je wacht tijden hebt van meer dan een half jaar, dat ik voor beelden heb van verknoeide patiënten waar net zolang aan gedoktert wordt niet meer te redden zijn en daarna af geschreven als oud vuil. Mischien wl je hierover na denken voor je weer actie onderneemt om iemand te kleineren en belachelijk te maken.

    De GROETEN Hans.

  • Barf

    > Dat jij Barf niet in Inuïtive healing gelooft is nog tot daar

    > aan toe, en mischien ben jij nog nooit dood ziek geweest, dus

    > ook niet weet wat het is om dood ziek te zijn, het nooit nodig

    > gehad te hebben, ook niet weet wat het precies is wat het

    > allemaal betekend waar Bea over schrijft, vind ik het erg en

    > erg dom dat je je op die manier uitlaat,

    Jij mag jouw mening hebben Hans.

    Nog dommer vind ik de veronderstelling dat je eerst zelf doodziek moet zijn geweest om te weten wat het betekent waar Bea over schrijft.

    Dan moet je met me eens zijn dat het overgrote deel van de jomanda-volgelingen ook niet weet waar ze over praten. Ook niet als ze jou wel naar de mond praten.

    > je verteld niets over

    > je zelf krijg je dus ook niet kretiek, mooi gemakkelijk.

    aaah, zit DAT je dwars. Welk belang kan kennis over mij jou dienen beste Hans. Die truuk werkt bij je aanhangers, niet bij mij.

    > Dat het vaak als enig red middel is voor mensen die uitgedoktert zijn

    > dat dringt niet tot je door, heb je ook nagedacht dat heren

    > doktoren je gewoon dood laten gaan en je als lastig patiënt

    > betietelen als ze niets meer met je kunnen beginnen, dat je

    > wacht tijden hebt van meer dan een half jaar, dat ik voor

    > beelden heb van verknoeide patiënten waar net zolang aan

    > gedoktert wordt niet meer te redden zijn en daarna af

    > geschreven als oud vuil.

    Jawel hoor. En tot de conclusie gekomen dat dat nog geen reden is om kwakzalver, koffiedikkijkers, iatrosofen, antroposofen, en andere zogenaamde helers de ruimte te geven hun kwalijke praktijken erop los te laten.

    Jij hebt er ook allang bij stilgestaan heh? Te moeilijk om een werkelijke studie te volgen? En nu maar hopen dat je zonder die bul, maar met een hoop blabla toch nog belangrijk kan zijn.

    Laat me je wakker schudden beste Hans, ook jij behoort tot het legertje oplichters dat zich laat leiden door óf een overschatting van het ego óf een enorm minderwaardigheidsgevoel.

    De door jou zo opgeblazen fouten gemaakt door artsen verdwijnen in het niets vergeleken met de prut die prutsers als jij en de door jou geadoreerde Bea achterlaten bij mensen die hun vertrouwen in oplichters stellen.

    En wie laat nu wie achter als oud vuil? Jij hoeft immers niets met hun klachten.

    Garantie tot de deur toch? Als een echte beunhaas.

    > Mischien wl je hierover na denken voor

    > je weer actie onderneemt om iemand te kleineren en belachelijk

    > te maken.

    Ik hoop dat ik je kan geruststellen, ik heb heel goed over deze reactie nagedacht.

  • S.H.M.v.d.Akker

    Barf ik ben het nu volkomen met je eens. Hans ga eerst eens de mensen in je eigen straat helpen,zonder daar geld voor te vragen.Als die weer gelukkig zijn

    geven die dat hopelijk weer aan de volgende straat door.Eindelijk krijgen wij dan een positieve ,intuitieve wereld,waarby iedereen weer voor elkaar knokt.En durft uit te komen voor zijn mening,Een betere staat met meer innerlijke beschaving.Allen op naar de volgende ronde ,wij zijn en staan er weer.Zoiets hoeft toch geen geld te kosten en werkt efficient.

  • S.H.M.v.d.Akker

    Intuitieve Healing.

    Antwoord heel simpel ..Hoef je geen Boeken over te Lezen. Maak je dagelijks mee.

    Motto en antwoord: Lach om de wereld en kroel met jezelf.en stel jezelf bij als je fouten maakt.