dieren

  • sanne

    hallo,

    ik heb een probleempje en ik hoop dat een van jullie hier mij mee kan helpen.

    ik heb een paard. nou zullen jullie jullie wel afvragen wat ik dan hier doe. nou mijn paard heeft een blokkade in haar schouder en haar rug. ik hoop dat ik hier met alternatieve geneeswijzen iets aan kan doen.

    meel me als je hier wat voor heb.

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    xxxx sanne

  • Hans.

    Hallo Sanne.

    Wat je paard betreft, het is inderdaad mogelijk om een paard te magnetiseren dat is al veel vaker gebeurt ook andere dieren zoals katten en honden zelf planten, ik denk dat elke magnetiseur dat kan, maar of ze het willen doen is nog de vraag. Als je een goede magnetiseur bij jou in de beurt weet zou ik als ik jou was vragen en vragen hoeveel het kost.Ik weet niet waar je woont, als het niet te moelijk wordt wat het reizen betreft zou ik je best willen helpen, ook zou masseren van die plekken heel goed voor jou paard zijn, ook heb ik het gevoel dat je veel van je paard houd anders had je die oproep niet geplaast, ik zelf heb ervaring met zieke vogels, na een halve dag vliegen ze er weer lustig op los. Mischien kun je iets over je paard vertellen, mischien weet je ook de geschiedenis van je paard hoe het gekomen is, is het ergens van geschrokken of gevallen, is het schrikkerig. Als je dat weet en je wilt het vetellen hoor ik het graag. Dus om op je vraag terug te komen magnetiseren is heel goed mogelijk, ik wil je dit nog vertellen als je bij je paard bent wees dan rustig en heel kalm gun hem of haar wat meer rust en leg je hand op die zere plekken en kijk hoe of hij reageert je weet een paard is heel gevoelig. Ik stop en ga je groeten, ik zelf woon in Enkhuizen dat weet je dan alvast. De H.G.Hans.en veel sterkte.sanne schreef:

    >

    > hallo,

    > ik heb een probleempje en ik hoop dat een van jullie hier mij

    > mee kan helpen.

    > ik heb een paard. nou zullen jullie jullie wel afvragen wat ik

    > dan hier doe. nou mijn paard heeft een blokkade in haar

    > schouder en haar rug. ik hoop dat ik hier met alternatieve

    > geneeswijzen iets aan kan doen.

    >

    > meel me als je hier wat voor heb.

    > ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    >

    > xxxx sanne

  • sanne

    nou hasn,

    eerst wil ik bedanken voor je reactie. Het paard waar het over gaat heet kim.

    ze is ten eerste niet van mij maar van een vrouw die er te weinig tijd voor heeft. de eigenaar is tevens de eigenaar van de pensionstallen waar kim staat. maar aangezien ze ook nog andere dieren heeft, heeft ze niet genoeg tijd om kim haar aandacht te geven. daarvoor ben ik.

    even wat info over kim:

    naam: kim

    kleur: bruin rood(vet mooi)

    leeftijd: 8 in april 9

    hoogte: 1.64

    ras: 50%arabier en 50% welsh

    ik weet niet hoe het is gekomen dat ze zo schrik achtig is, dat is ze namelijk ook bang voor mensen behalve voor mij nu. Vroeger hebben er drie mensen op haar gereden en hebben haar heel veel en intensief laten lopen. ik denk dat ze te veel van haar gevragd hebben en dat ze nu die blesure heeft. als ze loopt loopt ze in hoeken vierkant dus. dit is uiterst vervelend. ik heb haar vaak aan de longe om haar wat meer gebogen te krijgen. als ik op haar rijd laat ik haar met lange teugel lopen om haar rug zo min mogelijk te belasten. dat gaat al een stuk beter.

    ik hoop dat je nu genoeg informatie hebt. oh ja ik woon in mijdrecht dat is een stukje onder amsterdam. als je nog meer wilt weten laat je het maar horen