electropunctuur

  • noortje

    Wie weet in de zaanstreek een electropuncturist te vinden ?

    alleen in de zaanstreek dus !!!

    Ik ben op zoek voor iemand die iets in de buurt zoekt , vandaar .

  • Frank

    Probeer het eens met de zoekmachine Ilse:

    “elektroacupunctuur” AND “kwakzalverij” AND “onbewezen behandelwijze” AND “geld-uit-de-zak-klopperij” AND Zaanstreek

    Succes,

    Frank

  • noortje

    ja bedankt he , aan jou heb ik tenminste wat

  • ruth

    Noortje, je moet maar zo denken: je krijgt de kous op de kop maar zijn advies was in ieder geval gratis!

    Gezien de kwaliteit van de beschikbare naaldendouwers was je anders veel geld kwijt geraakt voor een hoop gebakken lucht! Er is namelijk tot nu toe geen enkele bewijs voor de werkzaamheid van acupunctuur, hier niet en ook niet in het verre oosten! Maar wat wil je ook met figuren die van hier uit 1 dag naar Hongkong gaan (nietwaar heren instructeurs van zgn. toonaangevende instituten in Nederland?) en na een vakantie daar terugkomen als volleerd acupuncturist! Eenieder van de groeperingen die hier denken wat dat betreft de wijsheid in pacht te hebben, arts of geen arts, daag ik uit met bewijzen d.m.v. een dubbelblind onderzoek op tafel te komen. Ik zeg er vast bij dat ik zelf lange tijd in het verre oosten heb verbleven en gewerkt heb en dat men dus niet moet proberen met bullshit aan te komen.

    Opleidingen in het midden en zuiden van het land die zich met de zogenaamde TCM of TCG bezighouden: jullie weten dat je je met allerlei onzin in de vorm van zgn. eeuwenoude wetenschappen waarbij allerlei flauwekul als I Ching en Feng Shou (als je dat uberhaupt kan uitspreken!) bezighouden (maar het verdient wel lekker!): maak zelf eens iets waar van je bijzondere krachten van je Chi, laat in een gecontroleerde omgeving eens zien wat je werkelijk kan! NIKS!!! Ik ken de “bewijzen” waar jullie mee komen: verhalen van horen zeggen, testen op eigen mensen(die dus ingelicht waren). In China weet niemand meer wat men met een I Ching aanmoet en hier is iedere mislukte sociale academie student er meester in; knap!

    Trap er niet in

    ruth

  • angel

    Hallo Noortje

    Laat je alstublieft niet uit het veld slaan door die negatieve reactie,probeer het zelf uit dan kan je jou mening geven,maar pasop dat je niet teveel betaald.

  • nikita

    volgens mij ging het hier om electropunctuur en niet om acupunktuur ……maar wie ben ik he?

  • angel

    Het gaat inderdaad helemaal niet om naalden foutje bedankt,misschien is ruth daarom zo agressief doorhet middenoosten syndroom.Wat ik allemaal gelezen heb van ruth zou ze toch wereldwijs moeten zijn.Maar inplaats van een milde wijze vrouw ventileerd ze op een onsympathieke ongenuanceerde manier haar fustratie.Wanneer je het woord kankere gebruikt is daar niet goed over na gedacht ,hoeveel mensen lezen dit die aan kanker lijden erg pijnlijk.Voortaan eerst

    maar even op de ratio manier reageren ipv emotioneel.