Help!

  • B.S.

    Hoi,

    Ik heb al jaren last van Morfea. Dit is een niet veel voorkomende ziekte die ongeneeslijk is, maar niet levensbedreigend. Vorig jaar kreeg ik voor deze aandoening lichttherapie. De artsten op het ziekenhuis wisten verder ook geen andere geneesmiddelen, omdat ze niet weten waar de ziekte door ontstaat. Die lichttherapie werkte op zich niet echt, maar ik had er wel baat bij, omdat de ziekte rustiger werd en minder zichtbaar vanwege de bruine huid. Nu mag ik geen lichttherapie meer volgen omdat er enkele maanden geleden Huidkanker is geconstateerd en weggenomen. Zon en lichttherapie zijn dan uit den boze. Het enige waar ik dus iets aan had, mag nu niet meer. Laats heb ik een artikel gelezen over een of ander voedingssuplement. Daardoor ben ik meer gaan nadenken over alternatieve geneeskunde. De reguliere geneeskunde kan me niets meer bieden. Ik weet alleen niet hoe ik uit moet zoeken wat voor therapie voor mij van toepassing zou kunnen zijn en hoe ik iemand vind die geen misbruik maakt van mensen die geen flauw benul hebben wat er speelt in de alternatieve geneeskunde. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

  • joan

    Goede morgen

    Laat je aub niet afschrikken door bepaalde reacties en ga door met je zoektocht.

    Het gaat om jou en niet wat anderen er van vinden,zoals ik al eerder vermelde heb ik de ervaring van een grote groep mensen.Ik heb psychologie en pedagogiek gestudeerd en het valt niet te ontkennen dat een grote groep mensen baad hebben gehad met het alternatieve,zoals ze hadden meer energie minder moe minder misselijk.Nu kan ik blijven ontkennen dat het niet bestaat,inplaats daarvan ben ik me gaan verdiepen in het metafysische,waar door ik op een mildere manier over het alternatieve ben gaan denken.Maar een waarschuwing blijft wel van kracht,er lopen erg veel mensen rond die het niet zo nauw nemen met zijn mede mens.Laat je niets aanpraten en aansmeren blijf in contact met je arts,en vooral betaal niet teveel.

    En houd vooral in je achterhoofd dat niemand een toverstokje heeft,mensen die beweren jou beter te maken zijn niet de juiste

  • B.S.

    Bedankt Joan, voor je reactie en de opbeurende woorden.

  • joan

    Goede morgen

    Je zou op deze site kunnen gaan kijken of er iets voor je bijstaat.

    www.nvgn.nl.

    Sterkte en veel succes,ik wens je alle goeds toe

  • Hans.

    Hallo B.S.

    Over voeding weet niet zo veel, wat ik wel weet dat magnetiseren je zou kunnen helpen wat betreft energie, als je wilt en het zou kunnen wat afstanden betreft,wil ik je graag helpen ik doe dit werk al heel lang duur is het niet omdat ik er niet van hoef te leven, ik kan je niest beloven, maar het kan ook geen kwaad als je het zou proberen. Verder wens ik je sterkte en de H.G. Hans.