Ik heb even jullie hulp nodig

  • eva

    Hallo Willem 11

    Daar ben ik ook fan van,kom uit dezelfde stad maar woon al jaren ergens anders.

    Eigenlijk zou dat niet uitmoeten maken wat andere mensen er van vinden,het gaat om ieder zijn eigen ervaring.Het alternatieve is niet meer uit te bannen en zeker niet voor mensen met goede ervaringen,dat gaat van mond tot mond.

    Maar dat er foute mensen zijn is ook maar al te waar.

    Groetjes van je stadsgenoot

  • Linda Langenhof

    Hier een antwoord van mij over psychiatrische patienten. Deze mensen zijn niet mentaal gestoord, deze mensen zijn de weg kwijt geraakt op hun levenspad door het zij een vervelende jeugd, traumatische ervaringen noem maar op. Deze mensen verdienen ook dat beetje hulp wat ze nodig hebben om weer gelukkig te kunnen worden. Door een goede begeleiding, belangstelling hebben, voor hun probleem, en de patient in zijn of haar waarde laten, dan kom je een heel eind. Jaren geleden leerde ik een man kennen in een disco. Hij was daar discjocky. Ik kwam met hem aan de praat over zijn vrouw en kinderen. Een paar weken later durfde hij mij pas te vertellen dat zijn vrouw in een psychiatrisch centrum was opgenomen. Ook door een traumatische ervaring. Namelijk een kind verloren. Dat kon zij niet verwerken. Dat hij me dat niet durfde te vertellen was dat hij bang was dat ik zijn vrouw gek zou vinden. Ik was toen 18 jaar, Dit wekte mijn interesse in de mens. En wat ik daarvan geleerd heb is wanneer je hulp biedt aan een patient, vergeet dan niet te denken aan degene die achterblijven, die hebben net zo hard hulp nodig. Groetjes Linda

  • Linda Langenhof

    Beste Joan

    Jij vroeg om een positieve reactie over alternatieve geneeswijze. Mijn ervaring hierin is groot. Heel groot. Ik ben groot gebracht met paranormale dingen, alternatieve geneeswijze, noem maar op. Mijn moeder kwam uit Indonesie, en daar had je dagelijks te maken met deze dingen. Ze leerde mij hoe ik positief kon leven. Ze zei altijd, meisje als je iets vervelends hebt mee gemaakt in het leven, probeer er altijd een positieve draai aan te geven. Probeer het negatieve ervan te vergeten, maar vergeet nooit wat je ervan geleerd hebt. In grote lijnen had ik dat wel begrepen, maar nooit hoe het zou zijn als je iets traumatisch zou mee maken. Ik verloor mijn kind, ik wist niet hoe ik van voor en achteren moest leven, het was een hel. En daar was mijn moeder, die mij van boven stuurde, hoe ik het beste hier mee om kon gaan. Het was vreselijk moeilijk, maar ik heb veel van haar geleerd. Ik heb er een positieve draai aan kunnen geven, en heb ervan geleerd dat je moet genieten van je leven, want het leven kan zo kort zijn. Mijn kind is er niet meer maar in mijn hart zal ze altijd voortleven, dat is het positieve ervan. Kijk Joan met mijn paranormale gaven, en mijn alternatieve levensstijl ben ik zover gekomen.Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Linda

  • joan

    Lieve Linda

    Wat een verademing dat er eens een positieve reactie is gekomen,daar is deze pagina voor bedoeld alternatieve positieve fijne reacties,negatieve reacties zijn er al plentie geweest.

    Mijn ervaringen zijn vaak positief,wat moedig dat jij je verhaal zomaar verteld.

    Mijn verhaal is dat ik 3jaar geleden kanker kreeg grote paniek want het zag er niet rooskleurig uit voor me,dus alles op papier gezet maar me er niet bijneer gelegt en ben zelf aan de slag gegaan en tot nog toe heb ik mazzel en gaat het goed met me.Ik realiseer me dat ook deze instelling niet bij iedereen werkt.Even ter verduidelijking aan de slag was voor mij op het alternatieve pad,samen met het regulieren dat werkte en werkt voor mij.

    Een lieve groet .

  • Linda Langenhof

    Beste Joan

    Ik heb je verhaal over kanker gelezen en ik vind het heel knap van je dat je ook gekozen hebt voor de alternatieve geneeswijze naast het regulerende. Niet iedereen gelooft in het alternatieve. Maar ik hoop voor de toekomst dat er steeds meer mensen daar voor zullen kiezen. Wij hebben er voor gekozen en wij zijn zo ver gekomen zoals we nu zijn, en in de toekomst zal het ons alleen maar verder brengen. Ik weet dat mijn dochter altijd bij me zal zijn waar ik ook ga of sta. In mijn hart zal ze voort leven. Voor jou veel geluk in de toekomst en blijf de kanker altijd een stap voor. Veel zegen

    Groetjes Linda