wagenziek

  • Inge

    Hoi,

    Mijn zoon van 8 heeft wat last in de auto van hoofdpijn en misselijkheid (zelfs als hij al instapt). Heeft iemand tips?

    Ik heb ook wel eens gehoord over een armband? Ik kan daar niks over terugvinden.

    Groetjes van Inge

  • Nance

    mijn zoon is zeer gebaad bij sea band en we gebruiken deze ook als we eens een tochtje gaan zeilen, ik hoop dat je dit bedoelt

    http://www.buysen.com/winkelseaband.html

    Groetjes van Nance

  • Nance

    foutieve link

    http://www.seaband.be/?content=seaband

    groetjes van Nance

  • DJMix

    Ik wet het niet maar het voelt ook lekker als je een zakje ijs op je hoofd doet dan word je niet meer misswlijk teminste ik word niet meer ziek en misslijk.

  • Nance

    Je zal maar naar spanje gaan met de auro hahahaha, dan ben je een ijslolie voordat je daar aankomt hihihi

    Groetjes van Nance

  • KaatObst

    Hoi,

    Aan de achterkant onder je auto kun je een rubberstrip maken, deze strips zijn verkrijgbaar in de winkels autoaccesoireswinkels.

    Vaak helpt dit, niet altijd.

  • boebie

    en niet te vergeten je tanden poetsen met hagelslag.

    puur!

  • Hans

    En hoe zou zo'n rubberstrip dan moeten werken?

    Volgens mij probeert hier weer iemand makkelijk geld te verdienen.

    Hans

  • Hans

    Anti-zeeziekte middelen (de echte, natuurlijk niet de alternatieve) zullen wel werken. Let wel op wat op de verpakking staat: sommige mogen kinderen helemaal niet nemen en andere worden lager gedoseerd.

    Overigens wen je wel aan zeeziekte (en waarschijnlijk ook aan wagenziekte).

    Veel rijden en misselijk worden dus ;-)

    Hans

  • Nance

    En als je nou geen bende in het lichaam van je kind wilt stoppen maar toch een lang durige reis moet ondergaan? Ik geloof dat er geen 1 ouder is die zijn kind graag ziek ziet.

    Groetjes van Nance

    btw. dat van die rubberen strippen is onzin trouwens, ik moet het artikel ff zoeken maar zal het dan hier plaatsen.