spastische darm,luie maag, niet goed sluitende maagklep?????

  • Diamond_Light_Reiki@hotmail.com

    Ik was al jullie post een even aan het doorlezen.

    Niet omdat ik er ook last van heb maar om te kijken of er iets is wat er aan gedaan kan worden.

    Nou ik langzaam door al die reacties las, kwam er een mogelijke behandeling in me op.

    Die ik uit kan voeren doormiddel van verschillende energie systemen te combineren.

    In Nedereland is reiki vooral bekend (bijna alleen maar) terwijl dat eigenlijk kwa energie stroming behoorlijk zwak en langzaam werkt.

    Nou gebruik ik voornamelijk Vajra energie en Kundalini energie om te helen.

    En doe dit ook over de hele wereld met hele goeie feedback.

    Terug naar het punt hier.

    De behandeling is dus een idee en heeft geen garantie dat het helemaal overgaat (laat dat wel duidelijk zijn)

    Het is ook zeker niet gevaarlijk kan alleen maar goed doen.

    Ik ben overal ook gecertificeerd Master Teacher in voor het geval u zich dit af vraagt.

    Ok dan nu….ik wil mijn idee (wat mogelijk resultaat gaat boeken) ook wel in de praktijk uitvoeren als hier belangstelling voor is. Maar dan hebben we dus wel iemand nodig die zich vrijwillig aanbied.

    Zie het zo, dat als er een goed resultaat uit geboekt wordt dan ben ik ook zeker bereid om zoveel mogelijk mensen hier te helpen sinds ik in deze thread weinig tot geen antwoord op jullie vraag zie.

    Dus zie het als een reiki behandeling alleen dan met heel veel extra energie. (die extra doe ik, u hoeft alleen te ontspannen net als gewone behandeling)

    Na de eerste behandeling hebben we een gesprek voor de feedback en kunnen we zien of het effect heeft.

    En dan zo mogelijk meerdere behandelingen indien nodig.

    Omdat het een idee is zal de hele behandeling(en) gratis zijn.

    Ik woon in Friesland dus zou mooi zijn als er iemand in de buurt zou wonen om dit te kunnen proberen.

    Laat maar even weten of er interesse voor is.

    Groetjes Michael

  • forystekp@gmail.com

    Beste N,

    Ik heb hier zelf ook last van.

    In het weekend kan ik gewoon feesten en op (laten we zeggen) een woensdag krijg ik na een kruimel al gas ophopingen.

    Ik heb hier zelf nu een jaar last van en ben bang dat dit vele langer gaat duren.

    Ik heb een gastroscopie gehad en wacht nu op het resultaat. Hopelijk zit de bacterie er in maar ben bang dat het niet zo is. Zou je mij misschien willen vertellen of je er al bovenop bent of dat je er nog steeds last van hebt?

    Ik ben namelijk erg benieuwd of er een oplossing is.

    Met vriendelijke groet,

    Paul

  • info@demyse.nl

    Beste N ,

    Ik kwam op dit forum doordat ik dezelfde klachten als jou heb . Ik heb het sinds een jaar of 5 a 6 na 5 nachten niet kunnen slapen van de heftigste buikijn die ik ooit gehad heb.

    Mijn vraag aan jou (N) hoe is het nu verder verlopen?