welke alternatieve geneeswijzen geschikt voor mij?

  • Agatha Wallet

    Voor de meeste problemen gaan we naar www.leefbewust.com daar vind je alles op alternatief gebied, ik zou het eigenlijk

    gewoon natuurlijk willen noemen, zoals onze grootouders deden, zonder medicijnen,maar met goede voeding gezond worden en blijven.

  • sp@nning

    Beetje laat maar allemaal bedankt voor de tips, ook die van de schop onder de kont haha…

    Ik was vergeten deze vraag ooit te hebben gesteld, maar toen ik opnieuw zat te googelen kwam ik bij mijn eigen vraag terecht. Het gaat goed met me maar die eeuwige spanning blijft, helaas.

  • Van Ark biofeedback & stresspreventie

    Sp@nning, wat je kunt proberen,mocht je dat nog niet gedaan hebben, is het verbeteren / vertragen van je ademhaling.

    Veel spanningsklachten hangen nauw samen met een onbewuste / verkeerde manier van ademhalen.

    Wellicht kan je fysiotherapeut daarmee aan de slag?

    Mocht het niet helpen, dan kun je nog altijd de trap_onder_je_achterwerk_therapie volgen (:P)

  • dasein@xs4all.nl

    Hallo sp@nning,

    Ik begrijp je probleem. De geest leert sneller dan het lichaam. Mij lijkt het het best als je iets gaat doen op het raakvlak van lichaam en geest, zodat er iets gedaan wordt aan je lichamelijke klachten, maar het wel verbonden is met meer inzicht krijgen in de patronen die spanning oproepen. Daar heb je op de lange termijn het meest aan. Mijn eigen vak is Rebalancing. Ik werk met aanraking/massage, maar het is veel meer dan dat. Als je zin hebt, kijk eens op mijn website: www.rebalancing-amsterdam.nl

    Hartelijke groet, Petrie Akkerman