er dood moe van worden van aan vragen van zorg en hulp mindelen

  • silvannahuppertz@hotmail.com

    ik ben sylvia 38 jaar .ik heb botonkaking reuma astama beken scheefstand boven been vebrijzeltinvakt gehadt rechter kant 20 fibrmoelgie oever rek baar spieren op actien pleken geopreert darm ziekte rug versletenspier verkramping en iedere dag aaan val dat benen uit schakelen tot navel en na vijf uur gevoel terug komt .geen kracht in armen en als ik te veel met mijn handen doe onstekenig.geugen korte temijn weg honger dorst geen gevoel bij voleedig afhaklijk van andere .kan niet staan of lopen niet aan kleden of eten drinken morst ik .heb vocht boven been boven armen en buik odeem geen controlle spieren .voor de rest lis ik vijf dagen per week 24 op .heb adhd.en bven gelukig ondanks alles.maar loop tegen veel problemen .dagnoze .is kunnnen niets meer doen word aleen erger .ga niet meer op controlle ,om dat ze niets er tegen kunnen doen .en word niet oud.ik slik 25n pillen morfinu en ben bed liggerig en afen toe kom ik buiten huis als het warm weeer is .winter lig ik 24 in bed .dat is de situwazie .heb twee kids en man waar bik gelukig mee ben.mijn man zorgt nu votime voor me heeft baan op moeten geven ,heb zorg aan huis maandag woensdag vrijdag de rest komt op mijn men neer .ik hen potive insteling lachg en maak er ieder dag het best van.slechte egen schap .zwijger en soms niet weten hoe ik met allle achter uit gang om moet gaan het gaat snel .mijn hoppies zijn met steenjes of toe wel kraaltjes dingen meken minie stek en brijen lachgen ben dol op water ga als het kan naar temee zo als het per dag moet beken worden .wat doet mij goed zon warmte.en vaknzie warm land verlcht mijn pijn .helaas wonen wij in nederland op dit gebiet dan .hou van gezelig heid en lachg graag en ben graag lusternd oor.zit nu ect pas twee jeer dag nacht rolstoel of bed.wat zouw ik graag willen .dat gemeente en instandsie niet zo moeilijk doen en andere gemeeente wel mogelijk heden hebbben .ben urget vier jaar op zoek naar huis wat aangepast is hebben twee kids .en er zijn geen aangpaste woning met drie slaap kamers .ik val ook buiten all fonsen met ziekte om dat ik te veel heb .waardoor alles op ons zelf aan komt .en hopen dat ik meer hulp krijg zo dat mijn man beetje rust en tijd voor normalle dingen krijgten hopen op geheel aangepaste woning.

  • meijerhelios@telfort.nl

    Ik ben gehandi capt en ik heb geleerd verschrikkrlijk te drammen, heb alles gekregen wat ik wou van de gemeente.