blaas ontstekking

  • hkamp17@hotmail.nl

    Hallo

    Ik ben opzoek naar een oplossing en/of behandeling van een steeds terugkerende blaasontsteking bij mijn dochter.

    Zij is 21 jaar oud en heeft de laatste paar jaar al meer dan 20 keer een blaasontsteking gehad.

    Van de huisarts krijgt zij elke keer een antibiotica kuur voorgeschreven en die helpt dan ook wel.

    Maar ik ben opzoek naar een definitieve oplossing.

    Een bezorgde ouder.

  • info@centrumnewlife

    Hallo bezorgde ouder,

    Een blaasontsteking kan ontstaan als het lichaam haar afvalstoffen niet kwijt kan, bijv. bij emotionele belasting zoals ongeuite boosheid of na gemeenschap.

    Zoek een natuurgeneeskundige bij u in de buurt, die kan u verder helpen.

    De meeste zorgverzekeraars vergoeden de consulten als u voor alternatief bent verzekerd.

    Ikzelf pas in mijn praktijk Bioresonantie toe bij blaasontsteking, hierbij meet ik het lichaam door en kan ik zien welke organen er sterk of zwak zijn.

    Ik adviseer dan om 2 liter water te drinken per dag, dat langzaam opgebouwd wordt. Als je niet gewend bent om water te drinken, begin dan met 3 of 4 glazen per dag en na een paar dagen drink je 5 glazen totdat je aan de 8 zit. Het is de bedoeling dat je dit langdurig volhoudt.

    Een homeopathisch middel zoals Sarsaparilla D6 of Sepia D6 kan hierbij ondersteunen, (het is wel een algemeen middel, je kunt bij een homeopaat ook een specifiek middel speciaal op haar afgestemd krijgen.)

    Daarnaast laat ik de cliënt altijd reinigen met een middel (bijv.mineralen) dat het beste bij haar past, omdat de afvalstoffen in het bindweefsel al overvol zit, mag deze gereinigd worden. Nadat het bindweefsel vol met afvalstoffen zit, gaat het lichaam de minst vitale organen volstoppen met afvalstoffen zoals in dit geval de blaas.

    Ik vind het erg persoonsgebonden, wat voor een advies dat ik geef en ik zie graag eerst de cliënt voordat ik er iets over zeg, maar dit zijn mijn richtlijnen en misschien helpt het u om verder te zoeken.

    Door de antibiotica is de darmflora ook verstoord, dus pro-biotica en pre-biotica zijn ook belangrijk. Hiermee kunnen de darmbacteriën weer positief opgebouwd worden.

    Heeft u hierover nog vragen, stel ze gerust. Succes hiermee.

    Vriendelijke Groet, Esther Hendrix