hallo ben arnold v/d wakker

sinds kort verdiep ik me verder in verschillende alternatieven weizen

Dit omdat mijn zoontje die erg druk is en zijn eigen niet concentreren kon een magneet armbandje gekregen heeft

aangezien ik hier erg sceptisch over was en t allemaal niet geloofde heb ik t een kans gegeven tot mijn verbazing is er na 2 maanden een hoop verbeterd in zijn gedrag

Mijn vrouw draagt inmiddels ook zo'n sieraad en heeft vele male minder last van haar maandelijkse ongesteldheid en slaapt ook nog veel beter hiermee.

Dit heeft er toe gelijd dat ik verder gegaan ben met deze sieraden en ik al vele mooie positiefe reactie's van mensen heb mogen ontvangen zoals meer rust , geen migraine meer geen stijve spieren en ga zo maar verder dus ben er van overtuigd dat t mensen echt helpen kan al is het maar iets

Nou loop ik in t dagelijks leven zelf in de bouw en transport maar ben ook deze sieraden gaan verkopen in de hoop dat ede mensen er net als wij baat bij hebben ik weet niet of ik hier de website delen mag maar men mag altijd contact opnemen met mij als men intresse heeft in deze magneet sieraden

als ik deze link niet delen mag hoop ik melding te krijgen dan verwijder ik deze

http://www.hetrodekikkertje.nl