Hoi,
Ik heb al jaren last van Morfea. Dit is een niet veel voorkomende ziekte die ongeneeslijk is, maar niet levensbedreigend. Vorig jaar kreeg ik voor deze aandoening lichttherapie. De artsten op het ziekenhuis wisten verder ook geen andere geneesmiddelen, omdat ze niet weten waar de ziekte door ontstaat. Die lichttherapie werkte op zich niet echt, maar ik had er wel baat bij, omdat de ziekte rustiger werd en minder zichtbaar vanwege de bruine huid. Nu mag ik geen lichttherapie meer volgen omdat er enkele maanden geleden Huidkanker is geconstateerd en weggenomen. Zon en lichttherapie zijn dan uit den boze. Het enige waar ik dus iets aan had, mag nu niet meer. Laats heb ik een artikel gelezen over een of ander voedingssuplement. Daardoor ben ik meer gaan nadenken over alternatieve geneeskunde. De reguliere geneeskunde kan me niets meer bieden. Ik weet alleen niet hoe ik uit moet zoeken wat voor therapie voor mij van toepassing zou kunnen zijn en hoe ik iemand vind die geen misbruik maakt van mensen die geen flauw benul hebben wat er speelt in de alternatieve geneeskunde. Kunnen jullie mij hierbij helpen?