Beste Joan
Jij vroeg om een positieve reactie over alternatieve geneeswijze. Mijn ervaring hierin is groot. Heel groot. Ik ben groot gebracht met paranormale dingen, alternatieve geneeswijze, noem maar op. Mijn moeder kwam uit Indonesie, en daar had je dagelijks te maken met deze dingen. Ze leerde mij hoe ik positief kon leven. Ze zei altijd, meisje als je iets vervelends hebt mee gemaakt in het leven, probeer er altijd een positieve draai aan te geven. Probeer het negatieve ervan te vergeten, maar vergeet nooit wat je ervan geleerd hebt. In grote lijnen had ik dat wel begrepen, maar nooit hoe het zou zijn als je iets traumatisch zou mee maken. Ik verloor mijn kind, ik wist niet hoe ik van voor en achteren moest leven, het was een hel. En daar was mijn moeder, die mij van boven stuurde, hoe ik het beste hier mee om kon gaan. Het was vreselijk moeilijk, maar ik heb veel van haar geleerd. Ik heb er een positieve draai aan kunnen geven, en heb ervan geleerd dat je moet genieten van je leven, want het leven kan zo kort zijn. Mijn kind is er niet meer maar in mijn hart zal ze altijd voortleven, dat is het positieve ervan. Kijk Joan met mijn paranormale gaven, en mijn alternatieve levensstijl ben ik zover gekomen.Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Linda