Alternatieve mensen zijn vaak op een bewustere manier bezig met het milieu.
Na 15 jaar in het “alternatieve” milieu bij een landelijk bekende en als serieus ervaren organisatie werkzaam geweest te zijn kan ik je het volgende vertellen: Alternatieve mensen zijn vooral bezig met het beschermen van hun EIGEN milieu.
Zodra er iemand komt die gefundeerd stelling neemt tegen vormen van volksverlakkerij sluiten zich de (voorheen o zo verdeelde) gelederen om hun zogenaamde alternatieve (zoek dat woord eens op om de werkelijke betekenis eens te doorgronden!) of natuurlijke geneeswijzen te verdedigen. Van enige vorm van kritiek is men binnen dit wereldje niet gediend en worden critici bij voorbaat gezien en behandeld als paria. Het grootste gedeelte van de medestanders wordt door de landelijke alternatieve georganiseerde kopstukken gezien als “klapvee” dat alleen maar bestaat om er bakken met geld aan te verdienen.
Wordt nou eens een keer wakker!
peer
Uiteraard mag je dat weten. Het betrefft hier TCM (ook wel TCG genoemd), de “traditionele Chinese Geneeswijze(n), waarbij men niet schroomde om o.a. in Nederland verboden middelen (in verband met de grote hoeveelheid kwik en tijgerbot) om te verpakken, van nieuwe bijsluiters te voorzien en vervolgens aan hun leerlingen te verkopen” als wondermiddelen!
De praktijk is door kritiek (maar vooral door een vervelend wordende fiscus) ondertussen opgedoekt maar gaat onder een “nieuwe” leiding vrolijk verder!
Overbodig lijkt mij te vermelden dat de “oude” leiding nu een “adviserende taak” heeft gekregen.
Peer
Hoi peer,
Misschien kennen wij elkaar.
Ik heb namelijk ook TCG gestudeerd in belgie.
Ik vraag me toch af over wie je het dan hebt, want ik dacht toch bij integere mensen gestudeerd te hebben en sta op het punt me weer in dat wereldje te gaan begeven( een tijdje niks meer aan gedaan).
Ik ben benieuwd.
Groetjes johanna
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?