ook kwakzalver

• "bang"

Ik ben ook bij een kwakzalver geweest(en z'n vriendjes)die zo ongeveer vertelde dat ie God was en veel geestelijk geweld heeft gebruikt ik was toen al beetje psychotisch maar hun hebben dat met hun verhalen heel erg versterkt en ik kwam wel in de inrichting ik was ook nog te jong toen om zelf te kiezen maar kwam daar via volwassen en hun praten veel over de duivel e.d. en hun waren de genezers want hun waren via God alleen leek het wel andersom want hun hebben mij niet beter gemaakt maar wel kapot.Ik moest doen wat hun zeiden en zo dan gebeurde mij niks maar anders…..ik snap ook niet dat zulke volwassenen dat bij een kind deden,maar het is niet op zijn pootjes terechtgekomen ben nog steeds vaak bang voor die dingen en zulke enge mensen doen dat ook een beetje om de macht denk ik.Of om het aanzien inderdaad dat ze interessant zijn maar ik wilde dat ik er toen met iemand over had gepraat maar het ging echt in het geniep want wat zij mij allemaal aanpraten en angsten gaven dat moest ik voor me houden en niet over praten zeiden ze en toen ben ik doorgedraaid.Achteraf denk ik dat ik dan die enge dingen niet aan mijn ouders of andere volwassenen mocht vertellen zei natuurlijk wel een beetje van dit klopt niet maar ik geloofde hun en was bovendien erg bang.Ik heb nooit weer terug naar school gekund.Ben erg ziek geworden maar probeer nog steeds elke dag door te leven.

• elvira

Goede morgen (bang)

Ik vind dit heel erg voor je,het laffe van dit verhaal is wanneer ik je goed begrijp dat er geen volwassenen bij waren,mocht dat niet dan?De zogenaamde genezers die altijd zonder een van de ouders aan de slag gaan,zijn misdadigers en verdienen een zware straf.

Ik vindt het wel erg moedig van je om je verhaal openbaar te maken.Ik wens je het allerbeste toe

• elvira

Nog even voor de duidelijkheid ik ben geen kwakzalver.