abces in de oksel

• Monique

Hoi,

Ik heb al eens een pijnlijk abces gehad in de oksel.

Dat is weggesneden. Het ziektebeeld heet hidradenitis.

Nu tot m´n afgrijzen heb ik weer een bobbeltje in de andere oksel.

Er staat al een afspraak bij de dokter komende woensdag. Waarschijnlijk zal ik antibiotica krijgen.

Maar kan ik op een of andere manier voorkomen dat dit een abces wordt?

Met voeding of wat dan ook?

Dit is echt deprimerend.

bedankt alvast voor reacties

• Hans.

Hallo Monique.

Je vraagt over voeding wat betreft je abces, zou je willen vertellen wat je zoal eet per dag om een idee te krijgen van wat er zoal in je lichaam gebeurt, ik heb voedings lijsten met bepaalde conbinaties en mischien heb je wel eens wat over chakra’s gehoort welke ook je stofwisseling in je lichaam kunnen beinvloeden door magnetiseren kunne n ze hun werk weer doen ook in zamen werking met je voeding. Mischien klint het een beetje vreemt, maar het wekt wel. Wil je meer weten vraag. Ik wens je sterkte toe en H.G.Hans.

• Marcoja

Hallo,

Als een speer stoppen met gekruid voedsel, vlees en melkprodukten.

Verder: Silicea D200 bestellen bij de apotheek van VSM en ieder dag 3 korreltjes.

Veel succes en gezondheid toegewenst.

• joan

Goede morgen mon

Heb je ook al geprobeerd welke deo het stimuleerd,of welke ontharing je oksels irriteren.

groetjes

• Ernie

Naar de chirurg (nu een goede). Als het een abces is moet het niet worden weggesneden, maar gedraineerd. De lege holte kan dan worden volgespoten met een niet-irriterende stof, die voorkomt dat er zich weer bacterieën nestelen (dat is het probleem, zoals je waarschijnlijk wel weet)

VrGr

Ernie

• Marcoja

Het gaat hier om de oorzaak te elimineren!

De oorzaak is een te zure conditie vh bloed!

Verkeerd voedsel te YANG of te YIN veroorzaakt problemen!

Hierdoor raken chakra's ontregeld, komen psychologische problemen, kun je geen stress meer hebben etc.

Je kunt natuurlijk denken dat je het probleem oplost met draineren, dat kan zo werken alle reguliere artsen, geen enkele arts heeft verstand van voeding! Dan komen ze aanzetten met een boter kaas en eieren cirkel!

Je kunt er van maken wat je wilt, maar zolang je bloed zuur blijft schep je een heerlijk klimaat voor bacterieen en ziektes en het hangt er dan maar van af hoe vitaal je bent voordat het zich fysiek gaat uiten!

• Ernie

Kun je dat chemisch en fysisch onderbouwen/toelichten? Dan wil ik je graag geloven

• Monique

Ik geloof erg in ´t levenlangfitdieet van Harvey diamond dus dat probeer ik na te leven , juist vanwege m´n huidproblemen, dus geen zuivel, vlees etc.

Deo´s gebruik ik normaal niet , alleen met die warmte vond ik ´t toch wel even lekker.

De situatie is nu , dat ´t niet verergerd is , maar morgen hoor ik wel wat de dr. er van zegt. Ik zal jullie tips en adviezen ter harte nemen en ondertussen mijn weerstand proberen te verbeteren met veel (groente)sappen.

groetjes en bedankt

• Marcoja

geloof me maar niet…… onderzoek het zelf maar…….

• Taffus

Alle goed werkende therapieën hebben een natuur-wetenschappelijke ondergrond. Anders kan het lichaam er niet op reageren. Ik ben oprecht geïnteresseerd in hoe het werkt, maar als je geen onderbouwing kunt geven heb ik nog zo mijn twijfels..