depressief en beknelde zenuwen

• Rosalie

Beste lezers,

Het is al meer dan een jaar geleden dat het opeens slecht ging met mijn oma. Het bleek dat de zenuwen in haar ruggewervels bekneld zaten en dat ze hierdoor een ongelofelijke pijn in haar benen kreeg. Ze is er een keer aan geopereerd. Er is iets fout gegaan (dit heeft de arts zelf toegegeven) en ze willen haar nu niet meer opereren, omdat ze te zwak is. Inmiddels is ze erg depressief en ze heeft al een paar keer gedreigd dat ze zo niet meer verder wil.

Dit is natuurlijk een erg beknopt verhaal, maar het komt er in iedergeval op neer dat we niet meer zo erg in de medische wereld geloven. Ik zou graag in contact komen met mensen die ervaringen hebben met alternatieve geneeskunde. Alle tips zijn welkom!! Misschien dat we zo weer een stapje verder komen.

Vriendelijke groet,

Rosalie

• Rosalie

Ik wilde nog even wat toevoegen: Op het moment heeft ze nog meer kwaaltjes die de doktoren moeilijk kunnen achterhalen. Ze is de laatste tijd erg veel misselijk. Er wordt binnenkort een maagonderzoek gedaan, hier ziet ze erg tegenop.

Alvast bedankt voor de hulp,

Rosalie

• Hans.

Hallo Rosalie.

Je vraagt om in contact te komen met het alternative, nu dat ben je dan bij deze. Ik wil op je brief reageren door te proberen je een goede raad te geven en ik hoop dat je zoveel vertrouwen hebt in het alternative of anderes gezegt andere form van geneeswijze die heel goed, als je maar de goede therapeut hebt, want wat gebeurt er als je lang ziek bent dat begint je weerstant terug te lopen en het zelf helend vermogen van het lichaam neemt af, bepaalde delen van je lichaam werken niet meer zo goed.Wat doet nu een magnetiseur die pro-

beert die energie weer op peil te brengen door energie aan dat lichaam toe te voegen zodat het systeem weer kan gaan werken,ook blokkades worden op die manier opgeruimt zodat de enregie weer kan gaan stromen. Het energie toevoeren gebeurt meestal met de handen, ik weet dit omdat ik het al jaren doe met hele goede reuseltaten.Mischien zal je oma niet helemaal weer beter worden maar de pijn zal minder kunnen worden en verdere ongemakken beter verwerkt kunnen worden. Wat te doen ? ik zou je aan raden een goede magnetiseur en masseur proberen te zoeken, ik weet niet waar je woont, dus ook niet een therapeut bij jou in de beurt is, dat is wat ik je kan vertellen wat jouw vraag betreft. Ik wens je sterkte met je zoek tocht en sterkte voor je oma.

De H.G.Hans.

• elvira

Lieve Hans

Mooi dat je steeds mensen probeerd te verwijzen,kan het zo zijn dat je te snel typt

En verder niet kijkt wat je typt,of lijd je aan woord blindheid.Het is vervelend om steeds met je goede bedoelingen zoveel fouten te lezen.

Verder vind ik je een prachtig persoonHans. schreef:

>

> Hallo Rosalie.

> Je vraagt om in contact te komen met het alternative, nu dat

> ben je dan bij deze. Ik wil op je brief reageren door te

> proberen je een goede raad te geven en ik hoop dat je zoveel

> vertrouwen hebt in het alternative of anderes gezegt andere

> form van geneeswijze die heel goed, als je maar de goede

> therapeut hebt, want wat gebeurt er als je lang ziek bent dat

> begint je weerstant terug te lopen en het zelf helend

> vermogen van het lichaam neemt af, bepaalde delen van je

> lichaam werken niet meer zo goed.Wat doet nu een magnetiseur

> die pro-

> beert die energie weer op peil te brengen door energie aan

> dat lichaam toe te voegen zodat het systeem weer kan gaan

> werken,ook blokkades worden op die manier opgeruimt zodat de

> enregie weer kan gaan stromen. Het energie toevoeren gebeurt

> meestal met de handen, ik weet dit omdat ik het al jaren doe

> met hele goede reuseltaten.Mischien zal je oma niet helemaal

> weer beter worden maar de pijn zal minder kunnen worden en

> verdere ongemakken beter verwerkt kunnen worden. Wat te doen

> ? ik zou je aan raden een goede magnetiseur en masseur

> proberen te zoeken, ik weet niet waar je woont, dus ook niet

> een therapeut bij jou in de beurt is, dat is wat ik je kan

> vertellen wat jouw vraag betreft. Ik wens je sterkte met je

> zoek tocht en sterkte voor je oma.

> De H.G.Hans.

• Rosalie

Beste Hans,

Ontzettend bedankt voor je reactie en de informatie! We wonen in Amsterdam, dus als je nog een goede therapeut weet… Graag!

Vriendelijke Groet,

Rosalie

• Hans.

Beste Rosalie.

Helaas kan ik je niet helpen, ik woon in Enkhuizen, ik heb gisteren je bericht al gelezen en er vandaag over nagedacht, maar nogmaals helaas, mischien kun je in de krant iets vinden en zo ja kun je die man of vrouw vragen om refirenties adressen waar je aan de weet kan komen hoe of hij / zij werkt, hoe duur of hij / zij is, en aan de weet kan komen of hij / zij betrouwbaar is. Verder zaten er nogal wat schrijf fouten in mijn vorige brief, ik hoop niet dat het je gehinderd heeft.Ik ben al zo lang van school af en dan wil het wel eens dat ik iets niet goed doe.

Rosalie ik wens je sterkte ook voor je oma, als het goed is zal ik veel kracht en energie naar jullie bijden toe sturen en ik denk dat je het wel goed vindt, ik hoop nog iets van je te horen de H.G.Hans.