Wereld Vrede.

• Hans.

Help mee alle alternative lezers wan alternative geneeswijze om aanstaande Dinsdag om 13 uur mee te doen aan een positief denken voor de wereld vrede. Wat u daar voor mag doen is om rond 13 uur een rustig plekje op te zoeken, de rust in u zelf te vinden en denken aan een licht blauwe kleur in u zelf en om u heen, met andere woorden stel u een lichblauw kleur voor in u zelf en denk aan alle wereld leiders die mementeel met die wereld onrust te maken hebben of krijgen. De goede woorden zullen vanzelf wel in u opkomen. daar is geen vast recept voor. Weet dat gedachten krachten zijn die de hele aarde rond gaan, dus ook alle positieve gedachten en beste lezers nu in het bijzonder voor het voor komen van nog meer mensen levens(indien mogelijk) alle oorzaken hebben ook gevolgen. Dus daarom schrijf ik ook (indien mogelijk).Maar dat neemt niet weg dat we even goed mogen vragen voor die mensen die eventueel bij verdere acties betrokken zouden kunnen raken. Dit was mijn vraag ik hoop dat er veel mensen mee willen doen.

Alvast bedankt H.G.Hans

• Pil

Te zot voor woorden. Het lijkt wel Woodstock. Als we maar allemaal hard genoeg denken houdt de regen wel op, volgens mij ging het nog harder regenen toen.

Wat zijn trouwens alternatieve lezers?

• jack

Goede morgen Pil.

Wat is daar nou mis mee,hans mag dat toch vragen.Het is erg gemakkelijk om ergens tegen te zijn.Ook dat magPil schreef:

>

> Te zot voor woorden. Het lijkt wel Woodstock. Als we maar

> allemaal hard genoeg denken houdt de regen wel op, volgens

> mij ging het nog harder regenen toen.

> Wat zijn trouwens alternatieve lezers?

• astrid

Vergeet vooral je kralenketting en de bloemetjes in je haar niet!

Iets teveel van het verboden lekkers gesnoept?

In iedere grote plaats is wel een vestiging van het Riagg; zou maar eens het adres gaan opzoeken.

astrid

• Pil

Het staat iedereen vrij om onzin uit te kramen. Mij ook.

Ik verbaas me over de naïviteit, als we allemaal blauw denken komt het wel goed, ik kan bijna niet geloven dat iemand dat meent.

• peet

blijkbaar heb je hier de verkeerde vraag op het verkeerde moment gesteld,maar inderdaad mag hier best wel eens over nagedacht worden.Het is toch te zot wat er allemaal op de wereld gebeurt,en ik vind ook dat er wel even bij stilgestaan mag worden en staat je de manier van hans niet aan dan doe je het toch anders als je dit kunt.Want als je dit al belachelijk vindt wat mag het dan wel zijn.Ik denk dat deze manier wel aardig gepast is op de alternatieve pagina.

• Pil

Het is hier erg vredig, bij jou ook?

• amanda

Wat is dat fijn voor jou,probeer dat uit te dragen aan je omgeving.Pil schreef:

>

> Het is hier erg vredig, bij jou ook?

• Pil

Deed ik al, daarom was het zo vredig.

amanda schreef:

>

> Wat is dat fijn voor jou,probeer dat uit te dragen aan je

> omgeving.Pil schreef:

> >

> > Het is hier erg vredig, bij jou ook?

• Hans.

Hallo Pil, Jack en Peet.

Ik wil wel even reageren op jullie commentaar. Wat ik vroeg was echt zo gek nog niet, het is meestal zo, dat als nooit iets vraagt je ook niets krijgt. Die vraag kwam als E-mail uit Engeland, Het was bedoeld als een wereldwijd gebeuren en speciaal voor die dinsdag. Nu wil ik jullie een vraag stellen, stel eens voor dat elk van jullie op een mooie dag een hele mooie vrouw zou tegen komt en je zou ieder voor zich met zo’n vrouw willen vrijen, hoe zouden jullie dat aanpakken? door te zeggen doe je kleren van je barst ik wil met je vrijen, of zouden jullie het op een andere manier doen. Want het licht voor de hand dat je een oplawaaier zou kunnen krijgen of ze zou zich om draaien en weg gaan, of zouden jullie het op een andere manier doen door een beetje te slijmen en lief te doen, proberen met zachtheid jullie zin te krijgen, mischien wel een beetje te smeken om haar mild te stemmen, mischien door je zelf in een ander gevoel te plaatsen of verliefd te worden, dat je inwendig van kleur verandert wat door dat meisje wordt opgemerkt en mischien wat welwillender wordt op zo’n verzoek of jullie gedachten zouden positiever kunnen worden en die dan uitgestraald wordt want weet gedachten zijn krachten.

Dat is nu precies het zelfde als er in mijn brief staat door te proberen met positeve gedachten het wereld gebeuren proberen te bein-

vloeden en vooral die wereldleiders die kunnen beschikken over het leven en dood van andere mensen. Een van jullie zei, bij mij is het rustig en vredig, hoe sterk is dat? hoe vast is dat? wat je vandaag hebt kan er morgen niet meer zijn…..Dat was het dan weer, ik wens jullie veel gezondheid veel plezier, en doen wat je niet laten kunt, ook meer nadenken over dingen die je hier en daar wel eens leest, sommige mensen zijn hard en reageren hard en negatief, maar er zijn ook mensen die zijn wat gevoeliger en die reageren weer anders en er zijn ook mensen die spiritueel gevoelig zijn en die kunnen begrijpen waarom bepaalde mensen zo handelen en dus niet boos worden of zich gekrenkt voelen, kunnen begrijpen waarom sommige mensen altijd maar weer negatief reageren op goed bedoelde sugesties en aanverwante artikelen

De H.G.Hans.