edelsteentherapie

• Nonina

Hallo,

Wie heeft ervaring met het dragen van edelstenen?

Alvast bedankt voor reactie

• Pil

Imelda Marcos volgens mij.

Nonina schreef:

>

> Hallo,

> Wie heeft ervaring met het dragen van edelstenen?

> Alvast bedankt voor reactie

• Tip

Beste Nonina,

Paar tips:

www.xs4all.nl/~firlapis/stenen.htm

new-age.startpagina.nl/ op deze pagina staat ook vanalles over edelstenen.

De mensen die hier ervaring mee hebben zullen niet snel op dit prikbord te vinden zijn. Die zijn nl. zeer fijngevoelig. Er wordt hier helaas meer met olifantenpoten gewerkt. Vooral door die mensen die zo bang zijn voor het Alternatieve De fijngevoeligere mensen blijven vanzelf weg.. jammer doei

• kees

natuurlijk, “fijngevoelige”

zeker weer vergeten je dagelijkse portie Prozac in te nemen?

• kees

…Vooral door die mensen die zo bang zijn voor het Alternatieve De fijngevoeligere mensen blijven vanzelf weg…“ Nee randfigguur, jouw soort zijn er juist de oorzaak van dat wij, mensen in de reguliere gezondheidszorg, overuren kunnen maken omdat jullie de teringzooi veroorzaken bij labiele patienten. Zelf waarschijnlijk niet oververmoeid na, wat door de normale mensen een werkdag genoemd wordt, kan je je, na een dag oefenen hoe je je hand moet ophouden, als de alternatieve ”weter" presenteren, zak! Probeer eens een keer te ontdekken hoe de grote-mensen-wereld in elkaar zit voor je je arrogante smoel opentrekt!

• Tip

Goedeavond Kees,

Nee, ik heb geen prozac nodig. Is dat niet dat middel dat regulier uitgeschreven wordt met die bijwerkingen.

En zo'n bericht van jou dat is nu precies wat ik bedoel met olifantenpoten. Sorry hoor maar je bent een schoolvoorbeeld.

Ik kan me niet voorstellen dat een academicus zich op zo'n manier op een prikbord wil presenteren.

Ik heb wel voor jou nog een Tip: er bestaat een mooie steen.

de Groene Calsiet

Helpt om oude patronen los te laten, brengt harmonie in wisselende stemmingen, stimuleert om de juiste beslissingen te nemen in het gevoelsleven, brengt vernieuwing in een bestaande situatie.

Ik dacht misschien wel goed je. 'T is maar een TIP

• jack

goede morgen.

het is weer zover lekker je fustratie op deze pagina uitkotsen,wat is het toch moeilijk om normaal je mening te ventileren.Misschien is het beter om deze pagina niet te bezoeken,want dat brengt bij jou kees alleen agressie naar boven.

Ik ben er van overtuigt dat de meeste reacties goed bedoeld zijn.kees schreef:

>

> …Vooral door die mensen die zo bang zijn voor het

> Alternatieve De fijngevoeligere mensen blijven vanzelf

> weg…" Nee randfigguur, jouw soort zijn er juist de oorzaak

> van dat wij, mensen in de reguliere gezondheidszorg, overuren

> kunnen maken omdat jullie de teringzooi veroorzaken bij

> labiele patienten. Zelf waarschijnlijk niet oververmoeid na,

> wat door de normale mensen een werkdag genoemd wordt, kan je

> je, na een dag oefenen hoe je je hand moet ophouden, als de

> alternatieve “weter” presenteren, zak! Probeer eens een keer

> te ontdekken hoe de grote-mensen-wereld in elkaar zit voor je

> je arrogante smoel opentrekt!

• Michiel

Ga Jomanda @!#$*n

• PeTer<><

Ik zou een steen uitzoeken die je van hoogmoed afhelpt !!! Daar zal je flink van opknappen.

• peer

…en dan bij voorkeur een molensteen!