Reiki

• anoniem

Reiki is te duur en wazig

• astrid

Reiki is te duur en wazig?

Wat een onzin… Sinterklaas is pas duur en de paashaas en kerstman zijn toch ook niet wazig: ze bestaan net zo goed als al die elfen en kabouters die hier continue door mijn tuin crossen. Maar ik heb gehoord dat je die alleen maar kan zien als je ook aura's kan zien…

Trouwens een goede tip: bij www.debovenwereld.nl kan je plaksetjes kopen voor als je een lekkkende aura hebt! Ideaal want hoe kan je in Godsnaam in deze maatschappij functioneren met een gat in je aura, alles loopt weg en er ligt al genoeg troep op straat!

Astrid

• Joke.

Gewoon niet doen dan. :)

• anoniem

Na een weekend gaan de meeste mensen hun medemens behandelen,dat lijkt een beetje raar maar je moet niet vergeten dat reiki groeit.Je hoeft niets te weten,je bent een soort doorgeef luik,en als iemand niet rijp is dan stroomt het niet door.Reiki stuur je niet naar een bepaalde pijnlijke plaats of zo,maar het zoekt zijn eigenweg,je moet proberen afstand te houden.Je moet niet voelen wat de behandelde voelt.Is nergens voor nodig.

Sorrie maar dat vind ik wazig.astrid schreef:

>

> Reiki is te duur en wazig?

> Wat een onzin… Sinterklaas is pas duur en de paashaas en

> kerstman zijn toch ook niet wazig: ze bestaan net zo goed als

> al die elfen en kabouters die hier continue door mijn tuin

> crossen. Maar ik heb gehoord dat je die alleen maar kan zien

> als je ook aura's kan zien…

> Trouwens een goede tip: bij www.debovenwereld.nl kan je

> plaksetjes kopen voor als je een lekkkende aura hebt! Ideaal

> want hoe kan je in Godsnaam in deze maatschappij functioneren

> met een gat in je aura, alles loopt weg en er ligt al genoeg

> troep op straat!

> Astrid

• anoniem

Na een weekend gaan de meeste mensen hun medemens behandelen,dat lijkt een beetje raar maar je moet niet vergeten dat reiki groeit.Je hoeft niets te weten,je bent een soort doorgeef luik,en als iemand niet rijp is dan stroomt het niet door.Reiki stuur je niet naar een bepaalde pijnlijke plaats of zo,maar het zoekt zijn eigenweg,je moet proberen afstand te houden.Je moet niet voelen wat de behandelde voelt.Is nergens voor nodig.

Sorrie maar dat vind ik wazig.astrid schreef:

>

> Reiki is te duur en wazig?

> Wat een onzin… Sinterklaas is pas duur en de paashaas en

> kerstman zijn toch ook niet wazig: ze bestaan net zo goed als

> al die elfen en kabouters die hier continue door mijn tuin

> crossen. Maar ik heb gehoord dat je die alleen maar kan zien

> als je ook aura's kan zien…

> Trouwens een goede tip: bij www.debovenwereld.nl kan je

> plaksetjes kopen voor als je een lekkkende aura hebt! Ideaal

> want hoe kan je in Godsnaam in deze maatschappij functioneren

> met een gat in je aura, alles loopt weg en er ligt al genoeg

> troep op straat!

> Astrid

• Diana

Astrid, van berichten als het jouwe verschiet mijn aura spontaan van kleur.

Begon ik hier te lezen in stemmig grijs, mijn aura ziet nu paars van onverwerkt grijnzen.

• Kaat

Reiki wazig?

Nee hoor, helemaal niet, je werkt als doorgeef luik en krijgt zo de mogelijkheid om o.a. blokkades te doorbreken. En zoals iemand al vermelden groei je door het vaak door te geven enorm in je energiestroom. Mooi toch als je dat kan!

Reiki DUUR?

Ja als je de inwijdingen krijgt via mensen die zijn aangesloten bij de Reiki-alliance is het inderdaar belachelijk duur, dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van de grondlegger. (dit is weer eens ontstaan uit de hebberigheid van mensen, fout, fout, fout)

Gelukkig zijn het vele met mij eens en is er een goedkoper circuit ontstaan hierdoor zodat Reiki voor iedereen toegankelijk is.