Het enigste wat ik weet is dat het meer in je lijf doet dan wat er tot nu toe bekent is over toxoplasmose .
Het zou goed zijn als er door een medisch faculteid onderzoek naar zou worden gedaan.
Dit is wat er bij mij gebeurt is in de 15 jaar dat ik er nu mee moet leven.
Ik was altijd moe mijn ledematen voelden aan als rubber ik zat altijd op de bank of hing in een stoel,ik kon mijn aandacht niet bij gesprekken houden voor meer dan een minuut, ik kon mijn werk niet naar behoren uitvoeren en ga zo maar door eigenlijk was het geen leven.
Nu ben ik op eigen houtje gaan experimenteren met het niet eten van bepaalde voedingsmiddelen,want het is net als SB zegt er is bijna niet te vinden over deze ziekte en de meeste huisartsen zitten ook met de handen in het haar.
Het enige wat mijn huisarts me zij toen ik zij dat mijn man en ik aan kinderen dachten was stel dat nog maar 5 jaar uit want anders draag je het zeker over op je kinderen.
Wat heb ik zelf gedaan om weer een leefbaar leven te krijgen.
*ik eet geen riet-bieten druivensuiker meer.
*ik gebruik van de melkproducten alleen nog kaas i.v.m. melk suikers
*Ik slik kelpasan tabletten waar jodium in zit voor een betere schildklier functie
*ik slik ook extra vit. b complex
*ik drink ongeveer 2 1/2 liter water per dag omdat de nieren goed door spoelt
Nu 15 jaar later kan ik zeggen dat ik weer een redelijk normaal leven heb.
Ik ben moeder van 2 kinderen en barkeeper in verschillende cafe's met veel plezier. Maar ik had het leuk gevonden als ik dit allemaal 10 jaar eerder was begonnen dan had ik niet zo een lange en vervelende weg gegaan .
Want altijd moe zijn er is voor mij niets ergers geweest.