Hallo Xenastro,
Bedankt voor je tip. Je zegt geen zuur voedsel en of specerijen eten. Is dit een tip om aften te voorkomen of om de pijn te vermijden als je een aft hebt?
Mijn aften zijn wit met slechts een vaag rood randje en ze bloeden niet. Mijn mond wordt droog, maar geen witte tong.
De aften zijn wel heel pijnlijk. Een kopje warme thee, sap van fruit, broodkruimels doet allemaal zeer veel pijn. Vaak heb ik ook pijn als ik niets eet of drink. Na vijf dagen is de pijn grotendeels over en dan verdwijnen de aften na een paar dagen. Maarrrr, na een of twee weken komen ze weer terug! Grrrr! Gek wordt ik ervan.
De homeopatische middelen die jij voorstelt, zijn die zo in de winkel te koop of moet ik daar een recept voor hebben?
Wat doen deze middelen:
- aften voorkomen of
- aften snel genezen of
- de pijn bestrijden?
Ik heb gelezen dat aften ook kunnen komen door stress of slaapgebrek. Stress heb ik eigenlijk niet veel, maar misschien slaap ik wel te weinig. Ik ben van plan om eens bij te gaan houden hoe veel uur per nacht ik slaap en of ik een correlatie kan ontdekken tussen de aften en het aantal uren nachtrust.
Heb jij nog ideeën over het een en ander?
Bedankt,
scotbike