Wie weet of er iets alternatiefs is tegen couperose op de benen? Ik kan niet alles slikken, vanwege een stofwisselingsprobleem. Ik heb er ook last van, branderig gevoel, maar het is ook lelijk. Heb wegspuiten en laser al geprobeerd.
Geacthe H
Ik heb U vraag met belangstelling gelezen,ik weet al jaren dat spuiten en laseren niet helpt ,U moet zich voorstellen dat U door spuiten het probleen alleen maar verplaatst,want het bloed is net een rivier het zoekt dan een andere uitweg, het moet kunnen stromen,dat zal ook wel bij U GEVAL zijn, zoiets mag je niet onderbreken
dat zelfde geldt ook voor laseren,ik heb dit al jaren meegemaakt in mijn eigen Gezondheidscentrum,nu pensionado.U bindweefsel zit vol met afvalstoffen en wordt daardoor geblokkeerd, de zogemaande zoutenzurenslakken, dat hoopt zich op in het bindweefsel,bij vrouwen noemen we dat cellutites
Wat kunt er aan doen de oplossing is vrij Simpel :allereerst eet gezond,dan zegt U direkt doe ik ook,vergeet het maar want zuivel,vleesprodukten, zijn zeer verzurend ,praat ik nog niet over genotsmiddelen,zoals bv. koffie, thee, suikerwaren
ook inwendige voorbehoedsmiddelen hebben hier invloed op,want U zet de stofwisseling stil in een normale cycles bij vrouwen, verzameld het lichaam maandelijks de afvalstoffen, en gooit de meeste afvalstoffen eruit, ik zeg met nadruk de meeste tijdens de menstruatie, daarom hebben veel vrouwen pijn, en andere klachten zoals bv.hoofdpijn Migraine en dergelijke,want zoutenzurenslakken branden, vandaar het,schrijnend gevoel bij U.
U moet deze slakken gaan neutraliseren en daar heeft U Plantaardige Mineralen en Sporenelementen en een zuiverings thee voor nodig,ook kunt U met basich badzout baden nemen van tenminste een uur want na een half laat het lichaam pas de slakken los,heeft u geen bad neem dan een votenbad of zouten wikkels,ga er desnoods mee naar bed ,doe er dan plastic omheen.
wilt U meer info U mag mij bellen of mailen, ik kan U informeren waar die deze artiekelen kan kopen.
024-8440602 mail g.janssen30@chello.nl
ik wens U succes vrgr.Gerard JanssenH. schreef:
>
> Wie weet of er iets alternatiefs is tegen couperose op de
> benen? Ik kan niet alles slikken, vanwege een
> stofwisselingsprobleem. Ik heb er ook last van, branderig
> gevoel, maar het is ook lelijk. Heb wegspuiten en laser al
> geprobeerd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?