Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA)
Waar koop je iets voor?
Voor de verpakking of de inhoud?
Wens je boeken- of levenskennis?
Theorie of ervaring?
Een pil wordt gedraaid.
Vroeger ging een pil door de handen, nu door een machine.
Maar het blijft een pil.
Als je de kunschap van een persoon waardeerd aan zijn nederlandse taal/aardappel in de keel.
Dan is dat ook een vorm van zelfverlakking.
Wie heeft het weegschaaltje in handen, waar we het niveau op kunnen afmeten?
Hallo Joke,
De Nederlandse taal,voor jouw informatie,mijn spelling en typefouten kwamen voort,doordat mijn kleinzoon,terwijl ik even elders even bezig was ,een aantal knopjes indrukte van mijn comp.met als gevolg dat een aantal mensen hierover viel.,waar het mij omgaat is dat,de regulaire geneeskunst
zich verre houdt in opdracht van de farmaceutische industrie om nou eindelijk eens te stoppen met de GESELING van de Bevolking,waarom zeg ik dat nou Joke,voorbeeld:toen ik nog een Beuaty,healthcenter had kwam er een mevrouw
bij mij en na een aantal behandelingen, zei ze tegen mij,GERARD ik kom een aantal weken niet meer,natuurlijk was mijn vraag WAAROM,ze zei luister ik moet naar het ZIEKENHUIS,want de DOKTER gaat mijn ruggenwerfels vast zetten,want zei hij, ze zijn versleten,nou op dat moment kreeg ik pijn in mijn buik.
ik heb echt niet wijsheid niet in pacht, en heb direkt een aantal professoren gebeld .daar kwam de volgende conclusie uit, eet veel mineralen en sporenelementen
levertraan,plantaardige Calcium en 2x per week onder de zonnebank,nou je houdt het niet voor mogelijk binnen 2 maanden was de zaak herstelt,kijk joke ik loop niet met oogkleppen op zoals de rest,die veroordelen alleen maar.
nou meid bedankt voor je support,have A nice time
regards gerard,
Joke. schreef:
>
> Waar koop je iets voor?
> Voor de verpakking of de inhoud?
>
> Wens je boeken- of levenskennis?
> Theorie of ervaring?
>
> Een pil wordt gedraaid.
> Vroeger ging een pil door de handen, nu door een machine.
> Maar het blijft een pil.
>
> Als je de kunschap van een persoon waardeerd aan zijn
> nederlandse taal/aardappel in de keel.
> Dan is dat ook een vorm van zelfverlakking.
>
> Wie heeft het weegschaaltje in handen, waar we het niveau op
> kunnen afmeten?
Voor Dokter Jos,Peer en Pil.
Waar kan het toe leiden,als iemand info. vraagt over een produkt,wat doen Jullie ontzettend je best,om daar antwoord op te geven,worden jullie zo opgejaagd,door de Farmaceutische industrie.?????
Lekker anoniem he,dan kun je jezelf verschuilen achter je eigen facade.
Ik probeer mensen die radeloos zijn, tenminste zonder welk belang dan ook op weg te helpen,.jullie niet, jullie breken alleen maar in opdracht van!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het ging hier nog steeds over de vraag van EVA heren anoniemen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga zo door zielige figuren.
Gerard
Jos schreef:
>
> Gelukkig geven sommigen genoeg om deze wereld om onschuldigen
> te waarschuwen tegen onzinverkopers en praatjesmakers als jij.
>
> Dan telt eerder het spreekwoord: Een gewaarschuwd mens telt
> voor 2
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?