gerard mj

• sjors

Na een tijdje dit forum opgewaardeerd te hebben met zijn oneindige wijsheid en gefundeerde kennis, heeft de “heer” gerard jansen ( Gerard MJ voor intimi) besloten zijn pennevruchten, via e-mail, rechtstreeks te richten aan zijn opponenten. Dat het hier op een iets minder subtiele manier gaat dan voorheen behoeft uiteraard geen betoog! Het beperkte en weinig creatieve niveau op het gebied van scheldwoorden, wederom gevat in een allerbelabberst nederlands, kenmerkt dan ook deze scribent.

Echter: het feit dat hij niet alleen zijn redelijk anoniem hotmail (gmjanssen@hotmail.com) adres maar ook het iets meer persoonlijk adres (g.janssen30@chello.nl) achterlaat, sterkt mij in de gedachte dat deze contact-arme de behoefte heeft aan een gedachtewisseling per e-mail.

Aangezien ik persoonlijk niet de behoefte heb om hier tijd voor vrij te maken en tevens niet van plan ben om op de stoel van het RIAGG te gaan zitten, geef ik anderen graag de gelegenheid om in deze blijkbare behoefte te voorzien!

sjors

• Gerard

Sorry Sjors, ik heb echt uitgebreid zitten lachen om je beschrijving van je stalkprobleem. Ik lach je niet uit hoor, maar het past zo bij het type persoon om jou (en anderen?) te stalken als je het niet met hem eens bent.

De narcist die, zonder prestaties, meteen geloofd wil worden en respect eist.

Ondanks je vriendelijke verzoek, moet ik je helaas mededelen dat ik me ook niet zo geroepen voel om tijd vrij te maken voor dit mannetje.

Sterkte ;)

(andere) Gerard