genitiale wratjes

• Susan

Mijn vriend is schijnbaar door mij besmet met genitiale wratjes. Ikzelf heb er totaal geen last van, ik heb ze niet. Probleem is dat hij dus wel allemaal kleine wratjes op zijn geslachtsorgaan heeft en ze blijven terugkomen; na aantippen, na insmeren, na wegbranden. Weet iemand een oplossing?

• R. Lier

Beste Susan,

een echte maagd moet bij volle maan het lid van je vriend inwrijven met een mengseltje van gekookte klaverviertjes, gemalen elvenvleugeltjes en geraspte olifantsnagel terwijl een koortje van tienjarige jongens de 56-ste symfonie van Mozart neuriet. Helpt geheid. Daarna mag je vriend een jaar geen sexuele omgang. En jij ook niet. En jij moet broekjes van natuurlijk materiaal dragen, het liefst echt hermelijn.

Regu L.

• eva

Beste Lier

Ha ha wat vind je jezelf toch grappig.Op dit soort antw zit dat meisje niet te wachten.R. Lier schreef:

>

> Beste Susan,

>

> een echte maagd moet bij volle maan het lid van je vriend

> inwrijven met een mengseltje van gekookte klaverviertjes,

> gemalen elvenvleugeltjes en geraspte olifantsnagel terwijl

> een koortje van tienjarige jongens de 56-ste symfonie van

> Mozart neuriet. Helpt geheid. Daarna mag je vriend een jaar

> geen sexuele omgang. En jij ook niet. En jij moet broekjes

> van natuurlijk materiaal dragen, het liefst echt hermelijn.

>

> Regu L.

• sjors

Het lijkt me zinvol om via een huisarts een dermatoloog te bezoeken als een klacht zo hardnekkig is.

sjors

• kim

hhahah ik vind het wel grappig wat die R.lier heeft geschreven …..

misschien werkt het wel echt ik zou het in ieder geval proberen…

• Gerard

Tja, typisch een SOA. Je vriend moet dus 2 dingen doen:

1. Naar zijn huisarts, die schrijft podofyllotoxine voor en daarmee moet hij aanstippen.

2. Niet meer vreemd gaan. (preventie van)

Heel simpel!

• Visje

Hoi Gerard, kan je genitale wratjes ook zomaar krijgen, zonder vreemd te zijn geweest (vanwege onhygiene)? En hoe lang duurt de incubatietijd?

Alvast bedankt.