Sinds 1995 heb ik een Vit. B12 probleem. In dat jaar ontdekte ze bij mij dat ik bijna niets van deze vitamine in mijn lichaam had. Daarop heb ik een injectiekuur gekregen en daarna iedere maand 1x als stabilisatie.
Op een gegeven moment werd het VitB12-gehalte zo hoog in mijn bloed, dat ik moest stoppen van het ziekenhuis. In '99 heb ik mijn laatste injectie gehad.
In najaar 2000 kwam ik bij een dermatoloog terecht voor exceem dat werd veroorzaakt door het metaal kobalt wat veel in kleding wordt verwerkt. Nu blijkt dat er in de injectievloeistof Vit.B12 een soort kobalt is verwerkt. Zonder is niet te krijgen. Door het teveel van die vloeistof in mijn lichaam heb ik deze allergie opgelopen. Nu is mijn probleem dat ik zeer binnenkort weer een injectie nodig heb, maar de doktoren weten niet wat er dan kan gaan gebeuren. Kan van exceem tot een analfylactische shock gaan of zoiets.
Weet iemand een oplossing. Is er een vloeistof met Vit. B12 zonder kobalt te verkrijgen. Zonder Vit.B12 in je lichaam kun je niet functioneren.