HELP! Vit.B12vloeistof probleem1

• Margariet

Sinds 1995 heb ik een Vit. B12 probleem. In dat jaar ontdekte ze bij mij dat ik bijna niets van deze vitamine in mijn lichaam had. Daarop heb ik een injectiekuur gekregen en daarna iedere maand 1x als stabilisatie.

Op een gegeven moment werd het VitB12-gehalte zo hoog in mijn bloed, dat ik moest stoppen van het ziekenhuis. In '99 heb ik mijn laatste injectie gehad.

In najaar 2000 kwam ik bij een dermatoloog terecht voor exceem dat werd veroorzaakt door het metaal kobalt wat veel in kleding wordt verwerkt. Nu blijkt dat er in de injectievloeistof Vit.B12 een soort kobalt is verwerkt. Zonder is niet te krijgen. Door het teveel van die vloeistof in mijn lichaam heb ik deze allergie opgelopen. Nu is mijn probleem dat ik zeer binnenkort weer een injectie nodig heb, maar de doktoren weten niet wat er dan kan gaan gebeuren. Kan van exceem tot een analfylactische shock gaan of zoiets.

Weet iemand een oplossing. Is er een vloeistof met Vit. B12 zonder kobalt te verkrijgen. Zonder Vit.B12 in je lichaam kun je niet functioneren.

• Gerard M J

Hallo Margariet,

Het is geen probleem om eraan te komen,Je hebt namelijk ook Vit.B12 spray,s

Kun je kopen bij een goede Reform zaak,of bij de TUINEN,het is ook wetenschappelijk getest en goedgekeurd.

Het is een mondspray dus erg gemakkelijk en direct

vrgr. Gerard.Margariet schreef:

>

> Sinds 1995 heb ik een Vit. B12 probleem. In dat jaar ontdekte

> ze bij mij dat ik bijna niets van deze vitamine in mijn

> lichaam had. Daarop heb ik een injectiekuur gekregen en

> daarna iedere maand 1x als stabilisatie.

> Op een gegeven moment werd het VitB12-gehalte zo hoog in mijn

> bloed, dat ik moest stoppen van het ziekenhuis. In '99 heb ik

> mijn laatste injectie gehad.

>

> In najaar 2000 kwam ik bij een dermatoloog terecht voor

> exceem dat werd veroorzaakt door het metaal kobalt wat veel

> in kleding wordt verwerkt. Nu blijkt dat er in de

> injectievloeistof Vit.B12 een soort kobalt is verwerkt.

> Zonder is niet te krijgen. Door het teveel van die vloeistof

> in mijn lichaam heb ik deze allergie opgelopen. Nu is mijn

> probleem dat ik zeer binnenkort weer een injectie nodig heb,

> maar de doktoren weten niet wat er dan kan gaan gebeuren. Kan

> van exceem tot een analfylactische shock gaan of zoiets.

>

> Weet iemand een oplossing. Is er een vloeistof met Vit. B12

> zonder kobalt te verkrijgen. Zonder Vit.B12 in je lichaam kun

> je niet functioneren.

• Margariet

Bedankt Gerard voor je reactie. Weet je ook of dit een VitB12 is zonder kobalt?

• Gerard M J

Hallo Margariet,

Ik weet het niet, maar er zit natuurlijk wel een bijsluiter bij.Deze spray,s zijn al jaren op de markt,kijk maar eens op Internet ,kan je ze ook kopen.

vrgr. GerardMargariet schreef:

>

> Bedankt Gerard voor je reactie. Weet je ook of dit een VitB12

> is zonder kobalt?

• sanna

meer vlees/kaas/zuivel eten? en het is volgens mij ook in pil vorm te krijgen. sterkte.

sanna

• anne

Misschien kan ik je helpen moet alleen even bij de fabrikant navragen in verband met je kobalt probleem, mail me even of je nog steeds zoekende bent.

Groetjes anne.

• Margariet

Beste mensen,

Ik ben erachter gekomen dat kobalt altijd in Vit.B12 zit. Het is de kern van deze vitamine. Dus zonder bestaat niet. Bedankt voor alle tips.

• anne

hallo margariet,

er zijn ook pillen vit b12 op de markt, zonder ongebonden kobalt zou je die dan wel mogen nemen?

In die pillen zit cyanocobalamine voor de aanmaak van de vit. b12.

Groetjes Anne.