natuurprodukten

• jolanda

herbalife is een natuur produkt.

voor afslanken,aankomen,of alleen voor de gezondheid,voor fitter en energieker te voelen,maar u kint er ook mee werken.

om onze organisatie wat meer vorm te geven zoeken wij mensen die serieus geinteresseerd zijn in een (bij) verdiensten.

Wilt u:

*eigen baas zijn?

*geen baan van 9tot5?

*zelf uw tijd indelen?

*zelf bepalen hoeveel u (bij) verdiend?

*een goed produkt verkopen?

Wij bieden u samen met Herbalife de mogelijkheid om vanuit huis een leuke eigen zaak te beginnen.

Investering:NIHI

NEEM GEHEEL VRIJBLIJVEND CONTACT MET JOLANDA OP:

0174414348 OF 0625420295

www.come.to/jolandaherbalife

• sanne

ja dit produkt is zo goed dat het in een aantal landen al niet eens meer verkocht mag worden……..!!!!

bovendien zitten er al 10 verkopers op 1 vierkante cm.

• R.Lier

Jolanda,

en jij weegt uiteraard nog om en nabij de 120 kilogrammetjes? Herbalife werkt voor alles en tegen alles maar vooral voor een volle portemonnaie van Jolanda en tegen gezond nadenken. En Jolanda, ik weet een prima homeopathisch middel dat de kuddegeest bevordert: gras. Eet gras, dat bevordert de kuddegeest,

Regu L. .

• jolanda

nou dit is dus helemaal niet waar ,want het wordt verkocht in 52 landen,je moet ook niet alles geloven wat ze je vertellen.

• jolanda

nee hoor want ik weeg 50 kilootjes

• tinie

Wanneer het zo een wondermiddel is waarom zijn er dan zoveel mensen veel geld kwijt en niet opgeknapt,ik ben namelijk een aantal malen naar de voorlichtings avonden geweest in rotterdam, bijna de enige mensen die er zo gezond en fit uitzagen waren de mensen die het product verkochten.Er waren veel mensen bij waarbij het totaal geen effect had.jolanda schreef:

>

> nee hoor want ik weeg 50 kilootjes