hallo
ik ben op zoek naar mensen die rebirthing habben gedan of mensen die ervaring me hebben .
groetjes
hallo Ine
bedankt voor jou reactie, maar hoe vaak en hoe lang geleeden heb je het gedaan, want ik weet dat je het zo vaak als je maar wil kan doen ,ik heb het ook gedaan en ik mes het want toen voelde ik me dat ik echt goed in mijn vel zit maar na een tijdje ben ik gestopt en ben ik de contacten met de groep die ik heb me rebirthing gedaan kwijt en dat vind ik jammer want wij waren getraind om het te kunnen doen met elkaar zonder therapeut want het doet je goed altijd en scheld in de kosten .ik hoop dat ik misschien via deze site in contact met mensen die geinteresseerd kan komen.
hoe benje aan het adres gekomen? groetjesReda
Ine,
de beste therapie voor jou is de ont-onzinningstherapie. Binnen tien Spartaanse lessen word je zo gedrild dat je nooit meer in ongezouten kul gelooft zoals rebirthing (waarom mot dat in het Engels?), hypnotherapie (inbeeldingsafrichting; vorige levens zijn complete waanzin), homeopathie (een soort combinatie van socio- en psychopathie) en soortgelijke onzin. Na die tien lessen is er verplicht examen. Als je zakt, word je tien in het gesticht opgeborgen. Jawel, mevrouw, zachte heelmeesters maken stinkende wonden,
Regu L.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?