Lieve mensen,
de dokter en ook de psychiater zegt dat ik ernstig gestoord ben omdat ik alles geloof. Ik geloof dat ze gelijk hebben trouwens. Want ik geloof alles, geloof ik.
Volgens de docter en de kaartlegster verleden jaar op de kerremis zal ik niet oud worden omdat ik in alles geloof. nou, dat vind ik mooi heel erg rottig. Want ik heb een lieve vriend en trouwens nog een vriend maar dat mogen ze niet van elkaar weten want anders slaan ze elkaar verrotte dood want ik hou enkel van agressieve mannen die analfabeet zijn en een krat pils per dag opsuipen. En voor hen wil ik heel erg oud worden want ik wil dat ik altijd hun sokken kan wassen. Ook heb ik een vriendin, hoor, want ik ben ook heel erg lesbisch eigenlijk. Maar dat mag mijn moeder niet weten want zij is ook lesbisch en wil het met mij doen maar ik doe het liever met mijn vader. Ik ben nog veertien, hoor, geloof ik. Of dertien. Ken ook.
Nou had ik een vraagje, geloof ik. Uh, wat was nou ook en weer mijn vraagje? O ja, ik geloof dat ik het weer weet, geloof ik. Lieve mensen, is er een alternatief middel tegen mijn goedgelovigheid? Hoe kom ik op een alternatieve manier van mijn grenzeloze naiviteit af? please, help me, want anders sterf ik jong en dat zou zonde zijn want alle agressieve analfabeten vallen op me en ook dikke potten die de ketels iets verwijten, geloof ik. Help me, help me. Ik wil niet doodgaan aan mijn geloofsziekte, geloof ik. ik wil blijven leven, blijven geloven, geloof ik, leef ik.
nou, tot ziens lieverds,
jullie hitsige Blaith Find
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.