wie heeft evaring met eierstokcystes?

• twinny

Ik ben op zoek naar mensen die net als ik constant eierstokcystes hebben.Ze zijn al een paar keer operatief verwijdert en ik heb ook al diverse puncties gehad. De artsen kunnen mij niet echt vertellen wat de oorzaak is. Mijn hormonen werken niet goed ofzo? Bij de bevalling van mijn tweeling zijn er ook weer twee verwijdert, een met vocht en eentje van vlees(dermoid cyste) Wie weet er meer van.

groetjes twinny

• Regu L.

Beste Twinny,

ik weet niet hoe goed je Engels is. Maar als jouw Engels redelijk is, dan kun je de geneeskundige Engelstalige tijdschriften erop na pluizen. Er zijn tijdschriften die enkel gewijd zijn aan de neonatologie 9of wat het woord is).

Er is een diabetesvereniging. Misschien is er ook een “vrouwenkwaal” (ik weet even geen beter woord) vereniging. Je zou eens op internet moeten zoeken.

Nou ja, dit zijn zo maar wat adviesjes. Je ziet maar wat je er mee doet,

Regu L. .

• twinny

Ik heb een vraagje voor R.lier, wat heeft het met diabetes te maken? Je hebt het over diabetesvereniging? Mijn engels is trouwens redelijk en ik heb al eens op internet info erover gezocht maar tevergeefs of eigenlijk stond daar gewoon alles wat ik al wist van mijn gyneacoloog. Maar ik zal nog eens zoeken in de bieb. groetjes

twinny

• Regu L.

Op zich heeft diabetes niets met jou te maken. Maar ik haalde diabetes als voorbeeld aan als een patientenbelangenvereniging,

Regu L.

• akk

Hoi als je ook vermoeid, allergisch of neerslachtig bent kan je misschien eens op www.hpupatientenvereniging.nl

cystes is een onder andere symptoom van hpu

ook komen cystes voor bij PCOS. als je ook pms hebt, zou je dat eens kunnen na vragen.

beide aandoeningen hebben te maken met te korten aan vitamines en mineralen. als ik jou was zou ik eens een orthomoleculair arts raadplegen. www.mbog.nl

• TRINITY

Hi Akk,

Bedankt voor het delen van deze informatie, dit zal veel mensen met ‘vage’ klachten verder brengen op het pad der genezing,

groeten,

Ayesha

• twinny

ik ben niet allergies. En neerslachtig en moe.. ach ja dat heb je vanzelf met een tweeling van net een jaartje en een werkeloze man die nogal lui-ig is. Dus dat heeft niks met de cystes te maken, denk ik. Hoewel van de vitaminepillen knapte ik wel wat op of misschien denk ik dat maar. Ik drink wel heel veel cola light en ik weet dat het slecht is maar ik ben verslaafd. ben zo terug…tweeling roept…..

• twinny

oja sorry ik had het iets te snel gelezen. Maar bedankt voor de tip. Alleen ik geloof dat het wel zeldzaam is dus ik betwijfel of er wat is. De cystes zelf zijn niet zeldzaam alleen het feit dat ik ze al 7 jaar elke keer terug krijg.

groetjes

twinny

• twinny

ik heb op het hpu site-je gekeken en de test gedaan maar ik kom niet in aanmerking voor hpu, ook staat er niks over eierstokcystes. Ik ga even bij de andere site kijken. Alleen ik kan echt geen orthomoleculaire arts betalen en ik denk dat hij niet in mijn ziekenfondspakketje zit.

groetjes

twinny