Koffie helpt echt !

• Cafana

Beste mensen,

Na een uitgebreid wetenschappelijk onderzoek heeft men ontdekt dat koffie een genezende werking heeft.

En dan vooral de koffieprut heeft een helende werking, er zitten bestandelen in de prut van koffie die wanneer je de prut op een pijnlijke plek insmeert, bijvoorbeeld bij spierpijnen en reumatische klachten, schijnen er energieën door te dringen die een heilzame werking hebben.

Dit komt door de combinatie van de bepaalde vetten die de prut uit de huid trekt en daardoor kunnen de energiestoffen die koffie bevat doordringen in het bloed waardoor er een genezende werking op treedt.

Ik heb hetzelf al ervaren.

Na een ongelooflijke spierpijn in mijn benen smeerde ik mijn benen in met koffieprut en echt na een half uur was de pijn geheel verdwenen.

Ik wil jullie dit graag laten weten, want echt het helpt en het is nog goedkoop ook.

• Poor Sceptic

Hahaha, Cafana,

ja, reiki helpt en koffieprut ook. Precies. En theeprut werkt ook. En ander prut werkt ook. Het placebo-effect, heh. Als je dat effect ervan af trekt, dan werkt reiki evengoed als het Niets. Ja, laten we meer op de pret van prut prat gaan,

Regu L.

:)

• Judith

Nou, R Lier of whatever your name is,

Koffieprut is echt heel gezond, niets placebo-effect, ik heb het toch uitgelegd hoe het werkt?

En als je dagelijks jezelf insmeert met koffieprut, dan krijg je nog een mooi kleurtje ook en veel koffiedrinken is ook heel lekker dus………..en reiki helpt echt want juist als je niet ziek bent geneest het heel goed.

• Judith

Okee, okee, ik leer het nooit……………jammer heh?

Nou dag lekker ding :)

Judith

• Poor Sceptic

Ja, hahaha,

:)

• sjors

“Haar buurvrouw kende reiki en die heeft haar genezen. Ze was niet ziek of zo, maar het hielp wel.”

Hier snap ik niets meer van:

Punt 1 wordt hier door “reiki-aanhangers” verteld dat zij niet genezen en wat valt er te genezen als er uberhaubt geen ziekte is? En 2 wat hielp er dan en waarvoor (of tegen). Gaarne uitleg.

sjors

• Altenatievenietlievelingetje

Hoe kom je er bij R lier is een schatje …….ja en hij schopt nauurtlijk tegen jou reikie geloof scheentje aan …. hij heeft gelijk al die alternatieve onzin heeft maar een doel …..zakuuuuuu vulluuuuuuuue

Altenatievenietlievelingetje .

>

> En ik heb R Lier gelezen en ik vind hem heel lastig en

> vervelend, hij verpest gewoon dit prikbord !

>

> En reiki helpt echt, mijn vriendin heeft ook reiki gedaan en

> die vertelde mij dat ze allemaal bevestigingen kreeg in haar

> leven dat het hielp.

> Haar buurvrouw kende reiki en die heeft haar genezen. Ze was

> niet ziek of zo, maar het hiep wel.

HOI

DAG