Ik ben hier helemaal nieuw kwam dit prikbord toevallig tegen. Ik heb een vraag. Reageren honden ook goed op homeopatische medicijnen en waar vind ik een hom. dierenarts ?????
Toch lijkt homeopathie veel verstandiger, dan weet je tenminste zeker dat het een echte therapie is waarvan bewezen is dat het werkt.
Ik had vroeger een kat die werd helemaal lyrisch als hij Liesbeth List hoorde, dat is echt waar, dus ik denk dat muziek wel kan helpen bij genezing, maar dan meer om een dier rustig te krijgen, als een dier echt ziek is moet je homeopathie gebruiken, dat is veel betrouwbaarder hoor.
Och Klaas toch, dat vind ik een hele gemene opmerking hoor. Een kat is net zo belangrijk als een hond en misschien nog wel belangrijker. Ik slaap zelfs met mijn kat en dat zou ik nooit met een hond doen want die is veels te groot. En ik geef mijn vissen ook bachterapie en daar gaat ut hartstikke goed mee.
Verder zit ik met mijn kat op een ontspanningscursus die uitgaat van de plaatselijke yogavereniging en nou spin ik 's nachts net zo gezellig als mijn katje, alleen mijn man vind nu dat ik te veel herrie maak, dus tie slaapt nu bij de hond.
Doei
Alma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?