Hallo Marion.
Je wilt iets weten over hand/voetreflex behandeling, wat ik er van weet is dat het werkt, het werkt lichamelijk goed, maar hoe zit het geestlijk bij jou?. Meesal als er problemen zijn ontstaan is er vaak een andere oorzaak die, die problemen veroorzaakt en die problemen vragen om aandacht, problemen die niet goed verwerkt zijn. Ga eens bij jezelf na wat jou nog hindert, wat je ooit is over komen, het kunnen soms kleine maar ook hele grote problemen zijn, kun je er niet uitkomen dan zou je een hypnotherapeut kunnen raadplegen, en hoe vind je die, ik denk dat je startpagina.nl wel iemand zou kunnen vinden, Heb je iemand op het oog die dicht bij jou in de buurt woont kun je hem schrijven of bellen en vragen naar adressen die bij hem geweest zijn om referenties over zijn betrouwbaarheid enz. te vragen een goede therapeut zal beslist daar op reageren, en zo niet mag je verder zoeken, ook hoeven ze niet duur te zijn. Mischien valt je dit tegen, ik heb vaak bij ervaring dat licamelijke problemen ontstaan door en blijven bestaan door de hier boven vermelde oorzaken, als die zijn opgeheldert zal het lichaam hier op reageren en of je nu voet of handreflex toepast of nog beter je laat magnetiseren zal het lichaam zijn kracht en energie weer terug krijgen want door die ziektes is je lichaam achterop geraakt met zijn energie huishouding. Door hulp en met hulp van voetreflex (werkt trouwens beter als handreflex ) en nog beter is magmetiseren en waarom dan wel met magnetiseren werk je veel beter probleem gericht m.a.w je gaat naar die plaatsen toe die verzwakt zijn , die problemen blijven geven. Eigelijk is het heel eenvoudig een magnetiseur, als je een goede hebt zal je mee helpen om je energie gebrek weer op pijl te brengen zodat het lichaam zijn zelf genezend vermogen de rest kan laten doen, een magnetiseur zal ook die plekken kunnen vinden die blokkades en verstoringen in je lichaam veroorzaken weg halen, en spannigen en dergelijke op zere schouders rug onderbuik enz. kunnen ontlasten
Het is mischien niet helemaal wat je bedoelde over je vraag, maar je kunt er over nadenken en voor je gevoel doen wat goed voelt. Wil je hierop reageren kun je mij E-mailen hans.jongsma@12move.nl
Verder wens ik je sterkte voor zo vermogelijk een goede gezondheid groeten Hans.