claustrofobie en nu?

• Judith

Over welke Judith gaat het nu? Ik ben de Judith van het eerste advies dat gegeven is op de vraag over de fobieen.

Grappig (maar ook onhandig), dat er meerdere Judith's zijn.

• R. Lier

Beste Judith nummer 2,

ik hou jullie wel uit elkaar. Maar ja, Judith nummer 1 is dan ook mijn vriendinnetje.

Voor de anderen is het wellicht wel wat moeilijk om jullie uit elkaar te houden. Ik kan me voorstellen dat jij een tikkeltje verliefd bent op je eigen naam. Het is een mooie naam immers. Maar misschien kun je in een creatieve bui een mooi pseudoniem verzinnen. Nou ja, je ziet maar. Zolang je mijn hoofd er maar niet afhakt, haha (de bijbelse Judith onthoofdde Holofernes),

Regu L.

• Dorien

Beste Louise,

Hypno therapie is een uitstekend middel om je angsten te overwinnen. Zelf heb ik een uitstekende therapeut. Zij laat me niets doen wat ik niet durf, maar maakt me veel sterker, zodat ik met kleine beetjes tegelijk steeds meer durf.

Als je wilt geef ik haar je adres en/ of tel.nr.

Groetjes, Dorien

• Judith

Ik, Judith nummer 1, zal nooit je hoofd afhakken (ben het vaak/altijd erg met je eens, Regu!!! en ik vermaak me kostelijk met je volhardende argumentaties!!! Hoe houd je het vol?).

Was er ook (hoofd-hak-technisch) niet iets met ene Salome?

• Joke

Hoi Louise.

Hypno-therapie wou ik ook noemen, net als Dorien.

Zo ben ik een groot stuk tandartsenangst kwijt geraakt.

Verder zou je nog regressie- therapie zijn visie kunnen lezenen proberen.

(Daar kun je er misschien achter komen, waar je angst vandaan komt).

Sterkte er mee!

Groetjes, Joke.

• sanna

Hoi Dorien,

Graag zou ik hier meer over weten! Wil je me meer informatie en/of telefoonnummers sturen?

Hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Sanna

• sanna

Hoi Louise,

Echt ik heb precies maar dan ook precies hetzelfde. En nog nooit op fobie-paginas geweest dus als je een tip hebt. Je kan bij Stichting Valk (www.valk.org) een heel eind komen. 98% slagingspercentage. Verbonden aan de universiteit Leiden. Het doel is leren vliegen maar ze nemen eerst alles wat ‘daarvoor ligt.’ Ik ben daar gestopt omdat ik toch het gevoel had dat het niet helemaal bij mij paste, moeite met oefenen, gewoon te scheiterig? Maar voor de meeste mensen werkt t heel goed. Graag hoor ik je ervaringen met je volgende stap(pen)!

Met vriendelijke groet,

Sanna

• Ayesha

Hi Louise,

Hypnotherapie werkt erg goed bij angsten en fobieen, maar ook de methode EMDR (zie ook www.emdr.com). Door deze therapievormen te gebruiken help ik mensen van hun angsten en fobieen af. Deze methoden zijn korte termijntherapieen (3 a 6 sessies), je hoeft je angsten niet te confronteren zoals bij sommige andere therapieen, het is dus niet eng om te ondergaan.

Als je me een mailtje stuurt geef ik je meer informatie, ik heb ook adressen van andere therapeuten die daarmee werken, voor het geval mijn praktijk te ver bij je vandaan is.

Groeten,

Ayesha Jetten