Aloë Vera

• Thamar

Wat ik graag zou willen weten: zijn er mensen die ervaring hebben met Aloë Vera producten en de producten van Forever Living Products in het bijzonder? Ik ben nl. zeer geïnteresseerd hierin!

• fam.vermeer

hallo,

ik ben sids kort distributeur van aloe vera en ik vind het geweldige produkten.

ik gebruik zelf bits n, peaches(aloe vera drank),absorbent c(vitamine c)omdat ik zo ontzettend moe was en ik moet zeggen dat het na een week al een stuk beter met me ging.ook gebruik heatlotion omdat ik vaak pijnlijke gewrichten heb vooral mijn voeten zijn erbij gebaat ik kon vandaag zonder pijn lopen!

mijn vriendin is chronisch ziek zij heeft een spierverwekingsziekte en gebruikt de freedom ook een drank en zij heeft minder pijn en ook als haar spieren stijf worden doet dit minder pijn .ook zij is minder moe.

het is een produkt die je zonder risico kunt uitproberen want je hebt een 90 dagen niet goed geld terug garantie.

het is 100%natuurlijk niet getest op dieren en ook geschikt voor kleine kindern en dieren.

als je in de buurt van haarlem woont:ik heb 5 juni een produktinfo avond zonder koopverplichting en anders kun je mij altijd mailen als je info wilt of iets wilt bestellen.

groetjes elaine

• fam.vermeer

hoi thamar

wilde je nog info over dealoe vera produkten?

dan kan je zelf een mening vormen.

groetjes elaine.

mijn email:chibra@wanadoo.nl