Zo weer een ontmaskerd.
Nog even over Clara Ruisdaal.
Voor de tweede keer is het nu op het programma oplichting geweest van de tros.
Haar therapeuten deden daar het woord ook een ortoarts waarvan zijn handtekening werdt misbruikt.
De therapeuten die ze in dienst had hebben een hoop geld geinvesteerd allemaal weg.Ze moesten zoveel mogelijk vitamine end voorschrijven omdat ze daar veel aan verdiende.Omdat ze nogal op grote voet wilde leven.
Voor sommige mensen heeft ze ook goede dingen gedaan en zijn door haar geholpen.
Maar ze gaf zich uit voor wie ze niet was,dat is oplichting en maakt dat mensen die wel eerlijk bezig zijn in een slecht daglicht worden gezet.
Dat wilde ik je even laten weten.Omdat deze dame toch iets had opgebouwd wat nu blijkt om de verkeerde rede.Joke schreef:
>
> Is dat zo?
Haar therapeuten deden daar het woord ook een ortoarts waarvan zijn handtekening werdt misbruikt.
De therapeuten die ze in dienst had hebben een hoop geld geinvesteerd allemaal weg.Ze moesten zoveel mogelijk vitamine end voorschrijven omdat ze daar veel aan verdiende.Omdat ze nogal op grote voet wilde leven.
Voor sommige mensen heeft ze ook goede dingen gedaan en zijn door haar geholpen.
Maar ze gaf zich uit voor wie ze niet was,dat is oplichting en maakt dat mensen die wel eerlijk bezig zijn in een slecht daglicht worden gezet.
Dat wilde ik je even laten weten.Omdat deze dame toch iets had opgebouwd wat nu blijkt om de verkeerde rede.Joke schreef:
>
> Is dat zo?
>
> Is dat zo?
Kaos,
Je hebt joemelaars zowel onder de reguliere als onder de alternatieve genezers.
Dat ze ook maar een programma opstarten, 24 uur per dag, met het geknutsel over seksuele problemen (die er eigenlijk niet zijn) en over het geklungel van de artsen en in de klinieken.
Na een zware bekkenbreuk en een armverbrijzeling kreeg ik hallucinaties (zware negatieve beelden). Gelukkig weet ik hoe de meeste hallucinaties ontstaan. (vb: door vergiftiging, door hoge koorts). Onmiddellijk werd een psycholoog opgeroepen, dewelke ik weigerde. Er werden mij pillen voorgeschreven die ik ook weigerde (bracht voor hen allemaal geld op). Het enige wat ik hen verplichtte te doen was de verdovendemiddelen (baxters) afkoppelen waardoor de hallutinaties verdwenen daar mijn lichaam daardoor minder gifstoffen diende te verwerken.
Laat het ons zo stellen, in alle lagen van de bevolking zijn knutselaars en enkele andere.
“Kijk uit beide ogen” is wat ik wens mee te geven.
Frans.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?