Dit forum lijkt op dit moment wel een middeleeuwse kwakzalvermarkt waar iedereen de rommel uit z'n kruidenwinkeltje kan slijten!
Om je handel te promoten zijn, volgens mij, andere kanalen.
peer
Geachte “Peer ”
Dit medium is geen “Forum ” , maar 'n : "Prikbord
Op 'n Forum geldt dat lang niet iedereen is toegelaten en “ spammen ” in principe verboden is om het niveau ervan (min of meer ) te beveiligen…
Op 'n “Prikbord ” daarentegen—en de naam op zich spreek reeds voor zichzelf–
is het de bedoeling dat men “boodschappen allerlei ” moet kunnen kenbaar maken (prikken van 'n boodschap ) ; men iets kwijt moet kunnen met betrekkelijk aanvaardbare “spam” en tevens het “niveau” der “Prikborders” zonder meer
aanvaard dient te worden …en gezien .het (juridish) recht van de vrije meningsuiting , waarbij aan iedereen het recht verleend wordt te zingen zoals ie gebekt is — met uitzondering van kleinerende of psychisch -schadende uitlatingen – dewelke zelfs vatbaar zijn voor schadeclaims…—…is 'n
“prikbord ”dus , vrij soepel , of zou het moeten zijn gezien z'n opzet .
Dit prikbord is naar mijn bescheiden mening bedoeld voor niet reguliere
geneeswijzen …?!
Mocht ik evenwel dwalen in mijn in bovenvermelde thema's , dan zou het mij ‘n genoegen zijn , mij … op m’n dwaling te corrigeren …aub…
Met toch mijn waardering vor uw standpunt in elk geval .
Hoogachtend , InQuisitor
p.s Op ‘n “Forum” zou ik persoolijk het gebruiken van ’n alias , niet gepast vinden , laat staan op 'n“Wetenschappelijk Forum ” , maar… hier moet de deur openstaan voor iedereen …of niet soms ?
Mocht u ondertussen reeds gekozen hebben voor ‘n “Wetenschappelijk Forum ” , mail me dan welk Forum u verkiest en binnen de 24u tracht ik u ,via m’n database ,de site van uw dromen terug te mailen . OK ?