Hallo Pete.
Die plant wordt echt zo genoemd, omdat hij of zij echt de wratten te lijf gaat, als je echt die plant wilt hebben stuur ik er een paar op, maar dan wil ik wel je adres hebben. Ik zal je vertellen dat ik een heel kleintje op mij oor had, ik ben er aan beginnen te peuteren op slot was hij zo groot als een dubbeltje geen gezicht natuurlijk. Ik ben toen begonnen met het insmeren en het heeft zeker wel een maand geduurd, en het was ook nog winter, dan is de plant eigelijk in rust voor de komende zomer, en toch had die plant voldoende vocht om mijn wrat om zeep te helpen, en echt waar er is geen lidteken van over gebleven. Nog een vehaal van dat mijn dochter 10 a13 jaar was, had zij een vriendin, en die had wratten in haar neus elke keer als ze naar school ging, even voor de spiegel even de wratten insmeren, het is volkomen pijnloos de wratten gaan verkleuren, en na verloop van tijd vallen ze er gewoon af. Ik zou je dit niet vertellen als ik er geen ervaring mee had, en Pete ze komen nooit meer terug. Als je die plant wilt hebben hoor ik nog wel van je, je mag ze ook komen halen, je kijkt maar wat voor jou het beste is, opsturen kan ook, wil je reageren kun je mijn E-mail adres gebruiken. Om zo uit te leggen hoe die plnt er uit ziet, en hoe zijn latijnse naam is weet ik niet omdat ik mijn boek uitgeleend heb. Mischien hoor ik nog wat van je, ik wens je in ieder geval sterkte. hartelijke groeten Hans.