Hoi,
Mijn vriendin heeft Fybromyalgie.
Zijn daar ook alternatieve geneeswijzen voor???
http://go.to/jerel
Jerel
Jerel (Jeroen)
Mij is niet bekend dat er alternatieve geneeswijzen zijn die baat geven bij fibromyalgie. Je zou kunnen kijken op de nieuwe site www.therapie-info.nl. Vele alternatieve geneeswijzen staan kort omschreven en bij de meesten staan therapeuten vermeld. Je kunt zelfs therapeuten een vraag mailen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel sterkte met je vriendin.
Irene
Hoi Jerel, ik heb zelf al een aantal jaren fm, en ik ben nu enige tijd bezig met bloesemtherapie. FM is een chronische ziekte die voort kan komen uit een aantal achtergronden. Momenteel gaat het heel erg goed, ben niet meer moe, pijn is stukken minder en het moedeloze gevoel is zo goed als weg. De truuk is namelijk dat je de oorzaak moet aanpakken en niet de gevolgen van de ziekte zoals hij zich manifesteerd. Ik was hierdoor zo gebiologeerd geraakt dat ik besloten heb zelf een opleiding te gaan volgen via het CINT, deze werken volgens de leer van dietmar kramer en gaat veel dieper te werk dan de normale bachopleidingen.
Ik heb ook een praktijk inmiddels en als je meer wil weten mag je me wel mailen, dan zal ik de url van mijn site geven. Daar staat namelijk een heel stuk over fibromyalgie op.
Sandra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?