Revitaliserende kruidenkuur; succes verzekerd!

• Ron Meijers

Zelf heb ik met grote tevredenheid gebruik gemaakt van een zogenaamde kruidenkuur.

Deze kuur bestond uit:

- een verfrissende kruidendrank;

- 2 soorten kruidentabletten

Dit basisprogramma is samengesteld om nieuwe kracht te geven. Het heeft mij geholpen mijn vitaliteit te verbeteren en sindsdien voel ik me stukken fitter.

Dit resultaat is m.i. met name te danken aan de ingrediënten, waaronder: maté extract, cellulose, blaaswies, spirea, groene thee extract, alfalfa, selderijzaad, peterselie, astragaluswortel, heemstwortel,, oranje pekoe, citroenschilextract, etc.

Deze uitgebalanceerde oosterse kruiden boden het door mij gewenste resultaat. Alledaagse ‘ziektes’ zoals verkoudheden of de verschijnsellen t.g.v. hooikoorts zijn bij mij sindsdien tot een minimum beperkt. Het was makkelijk in het gebruik: enkele malen per dag een kruidendrank, en op twee momenten 3 kruidentabletten innemen (om 10 en om 15 uur) was afdoende. Binnen 3 dagen hadden de producten hun uitwerking, welke voor mij duidelijk merkbaar was.

Sindsdien hebben Oosterse methodieken bij mij de voorkeur ten opzichte van de conventionele, meer gangbare ‘westerse’ vitaminepreparaten.

Meer weten over mijn verhaal of de producten? mail naar: ronmeijers@hotmail.com

• spampatrol

@!#$ op met je spam en probeer de volgende keer zelf eens een tekstje te schrijven i.p.v. het van de verpakking over te nemen!

• R. Lier

Ja, Ron,

je voelde je slecht. Toen kreeg je een baantje om die rotzooi te slijten. Je zag dat er geld gestort werd op je bankrekening. Hups, je voelde je vrolijk. Maar niet dankzij die rotzooi maar dankzij de eurootjes. Wel even de waarheid in het vervolg vertellen. Ik hou niet van leugens,

Regu L.

• Herbalife

dit riekt naar herbalife………………